Miehen 18-vuotias poika aikoo sitten näköjään viettää meillä koko aaton :(
Ajattelin jo että saamme viettää miehen kanssa kahdestaan aikuisten iltaa, mutta eipä näköjään pojalla menojalka vipata :( Olen monta kertaa kysynyt, että eikö ole menossa ulos kavereiden kanssa, mutta on vaan kohauttanut olkapäitään. Eipä taida olla sillä kavereita raasulla, nyt istuu omassa huoneessaan tietokoneella.
Ovatko muidenkin nuoret näin reppanoita? Muistan kun omassa nuoruudessa ei paljon kotona käyty kääntymässä.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ap ole itselläsi kavereita? Siellä vaan istut kotonasi AV:llä palstaillen.
No 46-vuotias on vähän eri asia kuin 18-vee.
Mä olen 50-vuotias ja istuin kotona uutenavuotena 18-vuotiaana. Samoin 19-vuotiaana ja joka vuosi noin 28-vuotiaaksi asti. En ymmärrä, mitä reppanaa siinä on. Miksei ihminen saisi olla uutenavuotena kotona?
No onhan se 18-vuotiaskin jo aikuinen. Viettäkään kolmistaan aikuisten iltaa.
Kuka hullu lähtee palelemaan ulos ja jonottamaan joka paikkaan jos voi kerran kotona olla?
No jos on kerran omissa oloissaan, miten se estää teitä viettämästä aikaa yhdessä miehen kanssa? Ikävää jos olisit halunnut kahdenkeskeistä aikaa, mutta eihän mies voi omaa lastaan pois kotoa käskeä.
mene miehesi kanssa ulos ja osallistu parinvaihtoon. siinä sitten jouluna hankitut carolit palavat, kun touhuatte vieraitten ihmisten kanssa.
Kahdestaan aikuisteniltaa, voi jeesus. Oletko teini-ikäisen tasolla?
Kuka teidän käskee hässiä makuuhuoneen ovi auki?
Lähtekää itse johonkin viettämään sitä aikuisten iltaa, ei kai se teini teitä kotiin sido?
Jos sun nuoruudessa olisi ollut älypuhelimet/tietokoneet niin eiköhän tyyliin ainakin puolet olisi jumittanut niiden kimpussa. Ennen ihmisillä ei ollut muuta tekemistä kuin olla toistensa kanssa. Nykyään ei tarvita kavereita
Minä olen tyytyväinen, kun minun 17 v poika on silmien alla. Eipä ole dokaamassa ylennmäärin.
Ei saa pildeä tuo poika. Peräkammarin runkkailija.
Ei tullut sitten lainkaan mieleen, että pojalla ei ole kavereita? Jos olisi niin varmasti olisikin kavereiden kanssa tällä hetkellä jossain viettämässä iltaa. Jos siis olet niin valituksesi kanssa tosissasi. Anna pojan olla siellä koneellaan. Tuntee edes, että on joku hällä. Se vielä puuttuisi, että isä tai tämän nainenkin hänet hätyyttäisi. Tunsi olonsa varmasti erittäin yksinäiseksi ja ei-halutuksia.
Ehditte olemaan miehesi kanssa kaksin vielä monen monta kertaa. Tarjoa pojalle jotain syömistä ja kutsu mukaan kanssanne olohuoneeseen ja katsomaan illalla raketteja tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ap ole itselläsi kavereita? Siellä vaan istut kotonasi AV:llä palstaillen.
No 46-vuotias on vähän eri asia kuin 18-vee.
No, luulisi tuossa iässä ymmärtävän, että 18 v voi kaivata turvallista ja rauhallista paikkaa - luulee ressukka ilmeisesti olevansa kotonaan, vai kuinka?
Mitäs 46 v, jos lähtisit meneen kun se on niin hauskaa olla tuolla pakkasessa.
Joo lyö nyt lyötyä vielä oikein kunnolla. Jos sillä ei ole kavereita niin varmasti tuntuu pahalta.
Tuohon lisäks vielä porukoiden paheksunta tyyliin "miksi et oo ulkona pitämässä hauskaa kavereiden kanssa vaikka on sentään uusivuosi" varmasti pojasta tuntuu pahalta ja kenties jopa hävettää oma tilnteensa
Meillä on aikuisetkin reppanoita, täällä me vaan ollaan kotona vaikka tämä on myös meidän hääpäivä. Teini on flunssassa ja poikkis tuli meille viettämään iltaa ja yökyläilemään. Siellä nekin nyhjöttävät tietokoneella teinin huoneessa.
Niin riehakkaita sentään olemme, että ostimme perjantaina Alkosta alkoholitonta kuusenkerkkäkuohuvaa! Aiomme sillä juhlistaa uuttavuotta mätileipien kera. Ulos ei taideta jaksaa, mutta yritetään katsoa näkyisikö ikkunasta nuo keskustan tulitukset. Tai sitten katsomme talon toiselta puolelta Lauttasaari-Eiranranta-kaksintaistelua, kummat tulittavat hienommin.