Perheellisen tarve tuttavuuteen
Vanha lapsuudenkaveri katkaisi suhteensa minuun. Oon vähän hämilläni tilanteesta, mutta ei mulla ole halua muuttaa tilannetta. Ihmettelen lähinnä.
Ollaan siis tunnettu ala-asteelta asti. Kymmenen vuotta sitten yhteydenpito väheni kaverin aloitettua parisuhteen ja viisi vuotta sitten entisestään kun sai lapsia. Itse oon ollut enimmäkseen sinkkuna. Nyt viimeisen viiden vuoden aikana ollaan nähty vuodessa se 2-3 kertaa, enemmän hänen mutta joskus munkin aloitteesta.
No laitoin tossa viestiä ja kysyin nähtäiskö pitkästä aikaa uudenvuoden jälkeen. . sain vastauksen että ei ja katkeraa purkautuminen siitä miten ei oo joulukortteja tullut enkä koskaan lapsia muistanut ja että tää yksipuolinen suhde oli nyt tässä .
No joo. ..mitä tohon nyt sanoo. En koskaan lähetä kenellekään joulukortteja ja lahjoja ostan vaan lähimmille. ..niille joita nään muutenkin viikottain/kuukausittain. Tää kaveri on omasta valinnastaan halunnut elää perheelleen eikä mua se haitannut. . Ihan kiva oli nähdä harvoin vaikka entinen tiivis kaveruus oli muuttunut tutravuudeksi. Mut hänestä tein jotain väärin. ..no ihan sama, en vaan tajua mitä.
Mieti sitä tuleva vuosi. Hyvää uutta vuotta!