Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen on ihanimmillaan kun uhkuu elämän voimaa koko olemuksellaan

Vierailija
31.12.2017 |

Leikkisä, huoleton ja hyvinvoiva. Energinen spontaanisti, ei väkinäisesti tai suorittajatyyppisesti. Ihminen joka uskaltaa uskoa hyvyyteen ja säteilee sitä ulos. Reaktioita jotka tulevat vain itsestään ulos.

Luova, hassu, herkkä, ihmettelevä, lapsellinenkin. Kekseliäs ja nauravainen vain koska sisällä hyvä olo. Kuuntelee sydämensä ääntä eikä ole liian rationaalinen.

Sellainen raikas, nauravainen ja puhtaan avoin. Luontoyhteys kunnossa eli voi esim. mennä paljain jaloin kesäsaateeseen pyörimään vain koska nauttii sateen kosketuksesta ihollaan.

Pahinta on kovuus, suorituskeskeisyys ("mä pärjään vaikka hampaat irvessä en tarvitse ketään") ja kyynisyys.

T. aikuinen mies

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon iloinen, leikkisä, luonnollinen. Pää ei särje juuri koskaan, terveys on hyvä. Kuukautiset on aina olleet kivuttomat, nykyään niitä ei olekaan. Ehkäisyäkään ei tarvita, kohtu poistettiin muutama vuosi sitten.

Olen normaalipainoinen, pitkähiuksinen, klassinen kaunotar, on sanottu. Yleensä kylläkin urheilullinen ja luonnossa viihtyvä, mutta tykkään myös juhlia. Ei ole alkoholiongelmia, mutta voisin juhlia oikein kunnollakin silloin tällöin, kunto kestää.

Osaan olla ihan asiallinen ja fiksukin, luen kunnon kirjoja, käyn paikoissa, harrastan liikuntaa, kulttuuria ja mitä milloinkin, muutakin. Laitan ruokaa, tykkään leipoa yms. Pärjään yksin, olen elänyt vuosia itsekseni,  mutta eniten haluaisin jonkun vierelle.

En ole materialisti, ei kiinnosta miehen autot, omaisuudet tmv., kunha ei olisi sairaan pihi tai muuten ikävä ja ankea.

Ei ole mulle silti miehiä riittänyt. Aikani etsin ahkerasti, olin aktiivinen ja aloitteellinen, ihan turhaan. Edelleen kyllä käyn paikoissa ja olen aika sosiaalinen silloin.  Opin olemaan ilman, vaikkei se olekaan paras vaihtoehto. Enää en kuvittele läytäväni mitään rakkautta eikä oikein muu kiinnosta, annan olla. Rakastan kyllä seksiä, mutta en jaksa mitään varattuja yhden yön metsästäjiä, baarien känniääliöitä jne.  Muuten olisin kyllä aika helppo miellyttää ja miehenpuute on kova. No ilman on oltu jo vuosia.

nimim. Yksin kotona

Haa, sä olet liian täydellinen! Jos uskaltaisit olla jotakin muuta kuin mitä oletat sulta odotettavan, voisit onistua olemaan aidompi itsesi ja saamaan siten aidomman yhteyden toisiin. Se mahdollistaa yhteenliittymisen muutenkin kuin vain seksimielessä.

Ole paha! Ole ennalta-arvaamaton! Ole positiivisesti ihan mahdoton! 

Ja ennenkaikkea opettele luomaan yhteys toiseen ihmiseen katseellasi, joka on yhteys sieluusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla