Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elisa Missionary from Finland. Pojat puhuvat kampaajahaaveista "Tukka kasvaa aina takaisin" - "No mun isällä ei enää"

Vierailija
31.12.2017 |

Miksi miesten kaljuuntumisesta saa vitsailla? Mitä jos mainoksessa tytöt vitsailisi jostain äidin vanhuuden oireesta, vaikka parrankasvusta? Toinen tyttö sanoisi haaveilevansa parturin ammatista, johon toinen sanoisi "Niin, saisit mun äidin asiakkaaksi, kun sillä varmasti kasvaa parta siinä vaiheessa kun sä olet aikuinen! Hehehe!"

Jokainen voi kuvitella mielessään millainen vastaanotto tuollaisella mainoksella olisi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse luulin , että isä on kuollut....

Vierailija
2/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse luulin , että isä on kuollut....

Kyllä se oli ihan selvää naljailua miesten kaljuuntumisesta.

Vierailija
4/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat haaveilee mainoksissa kampaajan ammatista. Vain vuonna 2017.

Vierailija
5/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutenkin paljon yleisempää, että miehistä tehdään pilaa mainoksissa ja tv-sarjoissa. Ehkä juuri siksi, kun naisista ei oikein voi tehdä pilaa, sillä he ovat niin herkkiä. Asiasta nousisi liian suuri haloo, ja mainoksen tekijät leimattaisiin naisvihaajiksi.

Vierailija
6/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten kaljuuntumisesta saa vitsailla? Mitä jos mainoksessa tytöt vitsailisi jostain äidin vanhuuden oireesta, vaikka parrankasvusta? Toinen tyttö sanoisi haaveilevansa parturin ammatista, johon toinen sanoisi "Niin, saisit mun äidin asiakkaaksi, kun sillä varmasti kasvaa parta siinä vaiheessa kun sä olet aikuinen! Hehehe!"

Jokainen voi kuvitella mielessään millainen vastaanotto tuollaisella mainoksella olisi.

Tämä on varmasti vakava asia, mutta päivän naurut sain :D  Hyvin kirjoitettu ap :)

Vierailija
7/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika haaveilee kampaajan urasta ja miesten kaljuuntumisesta väännetään vitsiä. Sukupuoliroolit yritetään kumota mutta sitten kuitenkin tietyn sukupuolen edustajien vanhuuden oireelle naureskellaan. Ei ole vaikea arvata minkä sukupuolen edustajien suunnittelema mainos.

Vierailija
8/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhemmilla naisilla kasvaa yksittäisiä partahaivenia, jotka joko nypitään tai poltetaan pois, eli emme ole parturikampaajan asiakkaita vaan kosmetologin. 

Ymmärrän kuitenkin, että palstan rumaa, kaljuuntuvaa ulia tuokin mainos kovin satuttaa.

Mutta muistaako joku, miksi sinislipoverisesta missonarystä tuli robotti?

Vierailija
9/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä havainto.

Vierailija
10/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vanhemmilla naisilla kasvaa yksittäisiä partahaivenia, jotka joko nypitään tai poltetaan pois, eli emme ole parturikampaajan asiakkaita vaan kosmetologin. 

Ymmärrän kuitenkin, että palstan rumaa, kaljuuntuvaa ulia tuokin mainos kovin satuttaa.

SE sinislipoverinen katosi johonkin, eikä ole löydetty.

Vierailija
11/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljupäisiä miehiä pidetään seksikkäinä ja siitäkin jaksetaan marista.

Ihan yhtä usein mainoksessa on bimbo blondi tai jyräävä Justiina kuin naurettava mies

Vierailija
12/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse asiassa nainen ja minullakin jostain syystä kasvaa yksittäisiä paksumpia karvoja leuassa eivätkä ne minua mitenkään ilahduta. Osaan siis kuvitella, miltä tuntuisi jos tällaisesta aiheesta tehtäisiin pilaa mainoksessa.

En tiedä, miksi toisesta hintasaarnaajasta tuli robotti. Ehkä sinä voisit kertoa minulle ja muillekin, jotka eivät sitä tiedä.

Ap

Vierailija
13/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SE sinislipoverinen katosi johonkin, eikä ole löydetty.

Minä ymmärsin, että hän muuttui robotiksi, mutta miksi?

Vierailija
14/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti loukkasi jotain uskonlahkoa.  Raamatussa käsketään opetuslapsia menemään ihmisten luo pareittain, jehovat kulkevat pareittain jne.  Uskon, että joku herkkis vetäisi palon nokkaansa ja valitti, että yyyh miten loukkaa.

Vierailija
15/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, eikö muka naisista ole vitsailtu? Muistaakseni jossain kangaskaupankin mainoksessa "äidillä iski perspiraatio".

Vierailija
16/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että sellaisella mainoksella olisi hyvä vastaanotto. Se olisi todella humoristinen näkökanta.

Tukka lähtee nuoriltakin miehiltä. Ei siinä vanhuudelle naureskella.

Vierailija
17/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on testosteroni, joka hiukset vie! Luulisi tekevän miähekkään olon. 

Naisilla tuo hiustenlähtö on tietysti ikävämpi asia.

Vierailija
18/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että sellaisella mainoksella olisi hyvä vastaanotto. Se olisi todella humoristinen näkökanta.

Tukka lähtee nuoriltakin miehiltä. Ei siinä vanhuudelle naureskella.

No kyllähän se hormonihäiriöön liittyy että hiukset lakkaavat kasvamasta tai naisella pukkaa partakarvaa. Eikä se aina ikää katso. Ei se silti tarkoita sitä että asialle olisi ok naureskella ihan mainoksen voimin. En minäkään kovin vanha ole (vähän alle 30) ja silti minulle on pukannut leukaan karvoja enkä todellakaan haluaisi, että tällaisesta ongelmasta tehtäisiin julkisesti pilaa.

Ap