Äkkiä apua! Yläluokan uuden vuoden juhlat. Mitä tarjotaan ja mitä tehdään?.
Illalla tulossa uudetko tuttavaperhe kylään. Olen just lähdössä kauppaan. Mitä tarjottavaa ostan? Ovat vähän parempaa väkeä ja jännittää osaammeko antaa riittävän hyvän vaikutelman.
Kommentit (33)
Käy nopeasti Stockan herkussa, hopihopi, se on huomenna S-kauppa ja on noloa kertoa uusille naapureille että käy siellä.
Antakaa yläluokalle elämys!
Tarjotkaa HK:n nakkeja ja Lidlin perunasalaattia. Lisäksi Turun sinappia ja Heinzin ketsuppia. Juomaksi keppanaa ja siideriä.
Älkää turhaan panostako kattamiseen. Kertakäyttöastiat ja -aterimet, muovimukit ja Serlaa servieteiksi.
Pukeudutte kotoisesti oloasuihinne.
Illan kohokohta on se, että viette yläluokkalaiset vieraanne takapihalle ja ammutte muutaman papatin ja pommin.
Yhteissauna tämän jälkeen olisi varmaan täysisuma.
Yläluokka on usein hyväntahtoisen uteliasta ja avarakatseista. He arvostavat sitä, että alaluokka päästää heidät tutustumaan tavalliseen elämäänsä.
Hauskaa iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Nuo rapeat ruiskupposet, joilla mäti pilataan, ovat aivan kauheita.
Olen samaa mieltä. Ap:n kannattaisi tarjota ruiskupposista aitoa Koskenkorvaa suoraan pakkasesta - muista samalla pahoitella nykyistä rumaa etikettiä. Mieti mäti erikseen!
Tarjoile ihan sitä normisettiä mitä yleensäkin nautitte uutena vuotena, yläluokkalaiset on tulossa teille kylään ja vaihtelu virkistää :-)
t. Yläluokkalainen, jolle maistuisi vaihteeksi nakit ja perunasalaatti
No tietysti keitettyjä nakkeja, perunasalaattia, maitojuustoa lakkahillolla ja sipsejä. Juomaksi simaa ja kahvia.
Kuvittelin alun perusteella, että ap:n teini-ikäinen lapsi haluaa yllättäen pitää kavereilleen uudenvuodenbileet ja niihin pitäisi äkkiä keksiä teineihin uppoavaa tarjottavaa, etteivät ap ja hänen lapsensa joudu häpeään.
Yläluokkainen on tarpeeksi sivistynyt kiittääkseen mistä tahansa tarjottavasta. Älä stressaa.
Nakkipiiloja. Ei maistu niin rahvaalle kuin nakit ja perunasalaatti.
Yläluokka tulee teille koska haluaa elämyksiä joita toisten yläluokkalaisten skumppabileet eivät tarjoa.
Kata tarjolle siis:
nakkeja
kaupan perunasalaattia
itse paistamiasi pasteijoita pakasteesta
sipsejä isossa kulhossa
irtokarkkeja
keksejä, kuten dominoita ja jaffakeksejä
Juomaksi olutta, päärynäsiideriä, lonkeroa sokerikokista ja kivennäisvettä, ehkä myös Koskenkorvaa jos oikein haluat panostaa
Halutessasi voit vielä tilata pizzan.
Nyt on liian myöhäistä omaksua yläluokan tavat, ole rohkeasti oma juntti itsesi!
Vierailija kirjoitti:
Yläluokka tulee teille koska haluaa elämyksiä joita toisten yläluokkalaisten skumppabileet eivät tarjoa.
Kata tarjolle siis:
nakkeja
kaupan perunasalaattia
itse paistamiasi pasteijoita pakasteesta
sipsejä isossa kulhossa
irtokarkkeja
keksejä, kuten dominoita ja jaffakeksejä
Juomaksi olutta, päärynäsiideriä, lonkeroa sokerikokista ja kivennäisvettä, ehkä myös Koskenkorvaa jos oikein haluat panostaa
Halutessasi voit vielä tilata pizzan.
Nyt on liian myöhäistä omaksua yläluokan tavat, ole rohkeasti oma juntti itsesi!
Kuulostaa ihan meidän keskiluokkaiselta juhlamenulta.
Vierailija kirjoitti:
Laadukasta kuohuviiniä, mutta sen suhteen olet jo myöhässä. Alko on kiinni.
Tulevatko viettämään iltaa vai ihan illalliselle?
Sorry, minä juon vain aitoa samppanjaa, mieluiten vintagea.
Mulla tuli tästä niin mieleen oma teini-ikä ja elämä kun asuin ekassa omassa kämpässä!😂 kirjotettu iha suoraan perus perjantaista