Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kodinhoitotaidot vai ulkonäkö

Vierailija
31.12.2017 |

Kumpaan kannattaa vaimona panostaa enemmän, timminä ja nättinä pysymiseen vai puhtaaseen kotiin ja kokkaamiseen? Oon vähän sellanen kaikki tai ei mitään tyyppi, niin en pysty sellaiseen, että oon ihan hyvä monessa asiassa. Suositelkaa ja perustelkaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kumpi kiinnostaa itseä enemmän.

Vierailija
2/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei pystyisi olemaan normaalin kokoinen ja pitää itsestä huolta ja huolehtia myös kodista? En ymmärrä. Oletat varmaan toki, että nainen tekee kaikki kotityöt, mutta on niitä miehiäkin, jotka tekevät oman osansa kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timminä ja nättinä pysymiseen ja siihen, että mies ymmärtää kantaa osansa ruoanlaitto, siivous yms vastuista. Hyvää ruokaa on saatava pelkästään jo timmiyden ja mielihyvän vuoksi, mutta mieti niin, että kun kummallekin karttuu kokemusta, niin nämä tulevat hoitumaan vuosi vuodelta paremmin.

Vierailija
4/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ulkonäköön, yhteiseen rakkauteen ja seksiin! Ne on parisuhteen liimaa ei ruoka.

Vierailija
5/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tällä hetkellä 163cm ja 55kg. Oon aika hyvässä kunnossa ja lihakset erottuu sopivasti, mutta käytän kyl kaiken vapaa-ajan urheiluun ja muutenkin ulkonäöstä huolehtimiseen. Mun mielestä normaalipaino ei riitä siihen, että näyttää hyvältä, pitää olla timmi. Mutta toisaalta, jos koti ois aina viimeisen päälle ja maistuvat safkat miehelle tarjolla päivittäin, niin riittäiskö se miehelle, vaikka kroppa ois löysä ja tissit vähän roikkuisi.

6/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeseen. Ulkonäkö rapistuu ajan myötä ja kodinhoidon käytännöt on sovittava puolison kanssa. Jos olet sinut itsesi kanssa ja huomaavainen toiselle niin olet todennäköisesti kokonaisuutena onnellisempi.

Vierailija
7/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaittotaito on ehdoton. Huonolla ruualla ei kikkelikään toimi.

Vierailija
8/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena olen todennut, että paikkani on keittiössä. Juomassa skumppaa ja kirjoittamassa väitöskirjaa.

Vierailija
9/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on rikas mies ja elämä on sen haluamisista kiinni, niin toki kannattaa panostaa kaikkiin noihin, mut normimiehelle ei niillä oo pidemmän päälle väliä. Normimies veltostuu myös et ehkä sillä kodinhoidolla ja kokkaamisella sitten pidemmän päälle kuitenkin mennään. 

N47

Vierailija
10/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh... No jos välttämättä sinua alistavan sikamiehen haluat niin kummalla tahansa saat saman tuloksen.

Vierailija
11/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kai muuten aika typerä ja hyödytön.

T. Akateeminen kaunis nainen jolla palkattu kodinhoitaja

Vierailija
12/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kans "akateeminen", mutta opiskelut kesken, niin ei tässä ole varaa kodinhoitajaan. Ehkä kymmenen vuoden päästä, kun virka toivottavasti saatu.

Vierailija
13/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin tuntemiani parhaimman näköisiä 35-50 ikäisiä naisia, niin vaikka ne on kauniita ja hyvässä kunnossa, niin ei ne onnellisilta vaikuta. Onnellisimmilta vaikuttaa ne vähän ylipainoiset, jotka leipoo ja kokkaa paljon. Ja myös niiden miehet.

Vierailija
14/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeesti totta?

Vierailija
15/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hoitaa meillä ruuanlaiton, on siinä parempi ja lisäksi pitää siitä. Joten ihan sama kumpi sitä ruokaa tekee.

Vierailija
16/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pidän niin mieheni ulkonäöstä kuin kodinhoitotaidoista, muusta nyt puhumattakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän