Haluatteko te kysyä jotain henkilöltä, joka on fyysisesti mies, mutta joka ei koe olevansa silti "oikea" mies, mutta ei myöskään
nainen vaan jotain siltä väliltä ja on siksi mielestään sukupuoleton?
Kommentit (31)
Onko sinulla keskivertoa pienempi penis?
Ainoa kysymys on että miksi äs olet niin narsistinen että kuvittelet muita kiinnostavan? Evvk.
Koetko jääneesi jotain vaille isommassa mittakaavassa enemmän kuin useimmat?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tunne olevasi mies?
Miksi sinä tunnet olevasi sinä?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla keskivertoa pienempi penis?
Ei, päinvastoin keskivertoa isompi varsinkin erektiossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tunne olevasi mies?
Esimerkiksi siksi, että en ole käynyt armeijaa (minut vapautettiin asevelvollisuudesta), en ole kiinnostunut monista asioista, joista miehet ovat kiinnostuneet (esim. autot, urheilu ja naiset), minulla ei ole autoa tai ajokorttia, minulla ei ole seksuaalisia kokemuksia naisten kanssa saati että olisin koskaan seurustellut naisen kanssa tai että minulla olisi lapsia, olen selvästi lyhempi kuin miehet ovat ja muutenkin en vain tunne olevani mies. Kun seuraan sivusta miehiä ja minkälaista heidän elämänsä on, niin huomaan, että heidän elämänsä ei ole samanlaista kuin minun ja minä en kuulu heidän joukkoonsa enkä toisaalta kuulu myöskään naisten joukkoon. Olen jotain naisen ja miehen välillä ainakin henkisesti olematta selvästi kumpaakaan joten siksi olen tullut johtopäätökseen, että ainakaan sielullani ei ole sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö puurosta?
Riippuu puurosta. Esim. suklaapuuro, kaurapuuro, riisipuuro, mannapuuro ja omenavispipuuro ovat hyviä, ruispuuro ei ole niin kovin hyvää mutta kerran syömäni leipäpuuro oli kamalan makuista ja sitä en halua syödä toiste.
Nuo eivät ole merkki siitä, ettet ole mies. Mies voi olla aivan millainen tahansa, pituudesta ja kiinnostuksen kohteista se ei riipu. Sen sijaan jos todella et koe olevasi mies, silloin varmaankin olet muunsukupuolinen.
Sukupuoli ei ole tunteen asia. Olet mies, jota ei vain kiinnosta stereotyyppiset kiinnostuksenkohteet.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kysymys on että miksi äs olet niin narsistinen että kuvittelet muita kiinnostavan? Evvk.
En koe olevani narsistinen tai muiden silmissä kiinnostava. Voisin oikeastaan kääntää tuon kysymyksen sellaiseen muotoon, että olenko teistä niin kiinnostava, että haluatte kysyä minulta jotain. Useimpien mielestä tuskin olen.
Yleensä ihminen ei erityisesti koe olevansa jotain sukupuolta. Koetko identiteettiäsi loukattavan, jos joku kutsuu sinua mieheksi?
Hyi vittu miten seksistinen olet. Painu takaisin 50-luvulle. Ja älä lisäänny.
Kivasti kaventaa miehen roolia, kun pitää olla jo jonkin pituinen ja olla kiinnostunut urheilusta ja tarpeeksi naiskokemuksia saadakseen edes identifioitua mieheksi. On eri asia olla mies kuin vaikka machomies tai joku superäijä.
Vierailija kirjoitti:
Kivasti kaventaa miehen roolia, kun pitää olla jo jonkin pituinen ja olla kiinnostunut urheilusta ja tarpeeksi naiskokemuksia saadakseen edes identifioitua mieheksi. On eri asia olla mies kuin vaikka machomies tai joku superäijä.
Niinpä, en minäkään olisi nainen jos menisin samoilla kriteereillä. Vaan niin se kohtu vaan toimii joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Taas se nähdään mihin tämä koko "keskustelu" johtaa. *Facepalm*
Kohta joku täällä ilmoittaa modelle tai mode seuraa itse keskustelua ja päättää poistaa
koko ketjun.Seksismi, tunteet ja kukaan ei identfioidu erityisesti miksikään yms kortit jo vilauttu useasti.*
Facepalm*
*Asiantuntijat taas vauhdissa
Kerro toki itse kun tiedät paremmin.
Pidätkö puurosta?