Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukuppihullu kämppis tekee hulluksi "uskonnollaan", olen harkinnut jo muuttoakin tämän pikkujutun takia

Vierailija
30.12.2017 |

Vähintäänkin kerran kuukaudessa (tiedätte miksi) tuo saarnaa asiasta. Joko kehuu ja ylistää kuppeja menkkasuojana tai sitten ällöttelee minun _roskiksessa olevia_ kertasiteitä. Mielestäni moinen käytös ylittää kaikki henkilökohtaiset rajat. On minulle todella noloa ja tungettelevaa kun yksi yököttelee menkkasiteilleni. Kaiken huippu oli kun tuo meni väittämään muka haistavansa taas mulla olevan menkat noiden siteiden vuoksi. Ja kissan viikset, hän taatusti huomasi asian vaan vessaan esille otetuista siteistä!

Minulla on takanani historia kiusattuna ja siksi välillä ahdistun tosi kovastikin etenkin noista kämppiksen haukuista ja yökkäilyistä. Olisi paljon siedettävämpää jos hän edes tyytyisi vaan kehumaan kuukuppeja, mutta pakkoko on mennä ihan henkilökohtaisiin loukkauksiin. Ei auta sanomiset. Hän sanoo vaan, että pitää sitten vaihtaa kuukuppiin jos ei kestä haukkuja kertakäyttösuojistaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että tukee se kuppinsa p'rseesensä!

Vierailija
2/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sitä kuppia. Oikeasti. Suosittelen koko sydämestäni. Tekee menkat tuhat kertaa helpommiksi, siistimmiksi ja ekologisemmiksi. Ihan paras keksintö ikinä.

T. Ei kämppiksesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppi ei edes käy kaikille. Olen yksi heistä. Ärsyttää kuukuppihullut kun en nyt omalle anatomialleni mitään voi.

Hienoa, jos se sulla tai jollain muulla toimii, mutta se ei ole vastaus kaikille.

T. Jo moniin kuppeihin turhaan rahaa hassannut

Vierailija
4/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppikseltäsi puuttuu kypsä ja tahdikas käytös ainakin tässä asiassa.

Vierailija
5/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, että hermo menee noihin kuppihulluihin. En jaksa hetkeäkään enää sitä överi tuputtamista ja moralisointia milloin terveydellä, haisemisella, luonnon tuhoamisella... En aio edes koittaa vaikka kuinka tekisivät menkoista taivaan lahjan. Ei minua siteet ja tamponit häiritse yhtään enkä todellakaan usko hajuun, kun vaihtaa tarpeeksi usein ja tyhjentää roskiksen välillä, kivut häiritsee ja niihin se maaginen kumiluttana tuskin auttaa. Ällöttääkin jopa se veren kippailu lavuaariin eikä kiinnosta keitellä sitä kuppia kattilassa. En ymmärrä miten jotkut voi olla niin fanaattisia siitä, miten joku muu hoitaa kuukautisensa.

Vierailija
6/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kuukupin ideaa, mutta minullakin on sellainen tilanne ettei se anatomialleni sovi... rahaa tuli haaskattua moneen kuppiin siis täälläkin.

Mutta pakko kyllä sanoa että kämppiksesi on idiootti. Vaadit, että lopettaa tuollaisen käytöksen!

Vierailija
7/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun menkat kestää kaksi päivää, joista toinen on pientä tuhruttelua. Eli yhden päivän kuussa käytän tampooneja. Ei ole tuntunut vaikealta tai ollut halua satsata kuukuppiin.

Ärsyttää ihmiset, jotka ei tajua kuinka erilaisia ihmiset ovat tarpeittensa kanssa.

Vähän samantapaista:

mulla on kaveri, joka  aina linkkaa kaikkia artikkeleita, kuinka pitäisi heittää rintsikat menemään ja antaa rintojen nauttia vapaudesta. Hänellä on pienet terhakat rinnat ja mulla f-kupit, jotka imetyksen myötä ovat tipuneet lähelle napaa. Ilman liivejä olisin kyllä tosi kipeä ja lisäksi tunne on epämiellyttävä.

Vierailija
8/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sitä kuppia. Oikeasti. Suosittelen koko sydämestäni. Tekee menkat tuhat kertaa helpommiksi, siistimmiksi ja ekologisemmiksi. Ihan paras keksintö ikinä.

T. Ei kämppiksesi

Juuri tämänkaltaiset ovat se ongelma. SINUN menkkasi ovat nyt siistimmät ja helpommat, mutta et voi luvata että minun olisivat. Eivät nimittäin olleet, vaan tuhat kertaa vaikeammat ja ärsyttävämmät kupin kanssa.

Vierailija
9/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan kuppia, se on huomaamaton ja vaivaton. Kuitenkin ihmisiä on erilaisia jo ihan anatomialtaan ja kuppi ei nyt vaan sovi kaikille. Jotkut kokevat myös ahdistusta siitä kupin keittelystä ja veren kippaamisesta ja tän takia käyttävät kertiksiä. Mua ei kiinnosta hevon kuttua miten joku muu menkkansa hoitaa, vai hoitaako ollenkaan. Käske kämppistäsi lopettamaan, mikäli ei lopeta niin lakkaa puhumasta hänelle.

Vierailija
10/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko kehuu ja ylistää kuppeja menkkasuojana tai sitten ällöttelee minun _roskiksessa olevia_ kertasiteitä. Mielestäni moinen käytös ylittää kaikki henkilökohtaiset rajat. On minulle todella noloa ja tungettelevaa kun yksi yököttelee menkkasiteilleni. Kaiken huippu oli kun tuo meni väittämään muka haistavansa taas mulla olevan menkat noiden siteiden vuoksi.

Cool story, vaan enpä usko. Kukaan ei ole noin typerä ja törkeä kuin (väitetty) kämppiksesi. Olet itse joku kuukuppeja inhoava sidepakkomielteinen, joka kokee niin häiritsevää kognitiivista dissonanssia omasta epäekologisesta, epähygieenisestä ja kalliista tavastaan, että pyrkii sen vuoksi maalaamaan huonoa kuvaa kuukuppi-ihmisistä netissä. :-) Et ole muuten ainoa, joka on tehnyt kyseisen tempun. 0/5

Vierailija
11/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuppi ei edes käy kaikille. Olen yksi heistä. Ärsyttää kuukuppihullut kun en nyt omalle anatomialleni mitään voi.

Hienoa, jos se sulla tai jollain muulla toimii, mutta se ei ole vastaus kaikille.

T. Jo moniin kuppeihin turhaan rahaa hassannut

Voisitko avata hieman miksei käy? Millaisia syitä taustalla? Ihan mielenkiinnosta vaan.

Vierailija
12/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavaa olla tollaisen kämppiksen kanssa. En ole koskaan tykännyt mistään kämppisasunnoista. Asuin nuorena pari vuotta solussa. Minulla oli ihan ok kämppis mutta siltikin se ei oikein ollut normaalia asumista. Kammottavampia ovat nämä ihmiset, jotka ovat koko ajan tyrkyttämässä kaikkea mahdollista eivätkä usko vaikka heille sanoo. Yök

Vierailija
13/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, että hermo menee noihin kuppihulluihin. En jaksa hetkeäkään enää sitä överi tuputtamista ja moralisointia milloin terveydellä, haisemisella, luonnon tuhoamisella... En aio edes koittaa vaikka kuinka tekisivät menkoista taivaan lahjan. Ei minua siteet ja tamponit häiritse yhtään enkä todellakaan usko hajuun, kun vaihtaa tarpeeksi usein ja tyhjentää roskiksen välillä, kivut häiritsee ja niihin se maaginen kumiluttana tuskin auttaa. Ällöttääkin jopa se veren kippailu lavuaariin eikä kiinnosta keitellä sitä kuppia kattilassa. En ymmärrä miten jotkut voi olla niin fanaattisia siitä, miten joku muu hoitaa kuukautisensa.

Ei sitä kuulukaan _kipata_ lavuaariin, pösilö. Veret pönttöön, sitten puhdistat kuppia vessapaperilla ja sen jälkeen vasta menet hanalle ja peset kupin! Kuinka yksinkertaista sakkia täällä oikein on? :D

Vierailija
14/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tamponeja ja ainoana ystäväpiirissäni en käytä kuppia. On kuulemma tosi epäekologista, enkä kehtaa huomauttaa että ainoana ystäväpiirissäni en lennä ulkomaille vähintään pari kertaa vuodessa.

Vierailija
15/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka rupeavat aivan fanaattisiksi jossain asiassa ja sitten saarnaavat asiasta koko ajan toisille. Hyvänä esimerkkinä vegaanit. Ovatkohan kuukuppi- ja vegaani-ihmiset muuten usein samoja henkilöitä?

Vierailija
16/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kuulukaan _kipata_ lavuaariin, pösilö. Veret pönttöön, sitten puhdistat kuppia vessapaperilla ja sen jälkeen vasta menet hanalle ja peset kupin! Kuinka yksinkertaista sakkia täällä oikein on? :D

Mihin ne veret valuu sillä aikaa kun puhdistaa sitä kuppia vai kuuluuko niitä olla useampi aina käytössä? Entä yleisessä tai esim työpaikan vessassa jossa kopissa ei ole lavuaaria?

Vierailija
17/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne käytetyt siteet haisee, mutta jos roskiksen tyhjentää menkkojen loputtua niin se on kyllä ihan riittävä tapa toimia ja kämppiksen on vain kestettävä se haju sen aikaa. Kyse kuitenkin ihan luonnollisesta asiasta. Tai hankkikoon jonkun hajusteen vessaan, ellette ole allergisia.

Vähän sama kuin valittaisi joka kerta hajusta, kun toinen käy paskalla. Jos vetää vessan niin se on ihan riittävä toimenpide, enempää ei voi vaatia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme