Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaamissopimuksista ja sovittelusta

Ap
30.12.2017 |

Mä tarvitsen apua. Emme pääse miehen kanssa minkäänlaiseen sopimukseen lasten tapaamisista. Olen ehdottanut pe-su ja toisella viikolla yksi ilta, mutta mies haluaa vähintään to-su ja yksi ilta + vapaasti käydä viemässä yhtä lempilastaan harrastuksiin harrastuksiin. Taustalla runsasta juomista ja vähän muutakin, jotka mies kiistää täysin.

Olisin valmis pidentämään to-su/ma muutaman kuukauden jälkeen, kunhan nähdään miten mies selviää viikonlopuista. En halua suostua tuollaiseen epämääräiseen "vapaasti harrastuksiin", koska jos hän ei pääsekään, niin mun päälle se kaatuu. En voi suunnitella mitään ja mikäli herralle ei käykään, niin minä hoidan. Lisäksi tässä on se, että mies haluaa viedä harrastuksiin vain toista lastansa, ei toista. Toiselle hän soittelee päivittäin, toiselle ei välttämättä tapaamisten välillä kertaakaan.

Minkäänlaista puheyhteyttä meillä ei ole, olen hakeutumassa käräjäoikeuden sovitteluun. Minkäänlaista sopimustakaan meillä ei vielä ole. En tiedä, mitä tässä pitäisi tehdä. En kestä, että mies on jatkuvasti yhteydessä "lasten asioista". Aina olevinaan tulee jotain. Haluaisin vain rauhan elämääni, onko se mahdollista? Haluan että tilanne rauhoittuu, en halua olla tekemissä hänen kanssaan koko ajan. Haluaisin säännölliset tapaamiset, joissa pysytään, ainakin näin alussa, kun välit ovat todella riitaiset.

Minkälainen sopimus on realistinen, minkälaisia sopimuksia teillä on? Onko tuollainen "vapaasti harrastuksiin" mahdollinen, kun välejä ei kerta kaikkiaan ole?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi