Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset jaksaa whatsappailla?

Vierailija
30.12.2017 |

Mun kaveri on seurustellut puoli vuotta ja ihan koko ajan kiinni puhelimessa. Miten oikeesti jaksatte?

Mietin vaan, kun olen sinkku ja miehet viestittelee, niin se tuntuu kauhean raskaalta vastata niille.

Ehkä Mä en ole sitten ihastunut vielä kunnolla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmastikaan ole.

Vierailija
2/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen samaa koska mua ei  huvita ees ladata sitä  sovellusta kännyyn.

Vierailija
4/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis riippuvuuttahan se on jos jatkuvasti pitää viestitellä. Jotain siinä paetaan

Vierailija
5/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli väärä kuva 😐

Vierailija
6/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille se on ainoa tapa eroon yksinäisyydestä.

Vierailija
7/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halunnut viestitellä mun nykyisen poikaystävänkään kanssa alussa jatkuvasti vaikka olin tosi ihastunut, meidä viestit oli luokkaa "nähdäänkö tänään". Musta on tylsää ja ahdistavaa joku jatkuva viesteily enkä keksi mitään sanomista. Yhden miehen kohdalla johon ihastuin oli tosi suuri turnoff kun se laittoi vähintään kerran päivässä jotain "mitäs teet" tai " mitä kuuluu" -viestejä ja tyyliin kuvia valmistamastaan jauhelikastikkeesta. Mä tykkään mieluummin jutella kasvokkain.

Vierailija
8/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä halunnut viestitellä mun nykyisen poikaystävänkään kanssa alussa jatkuvasti vaikka olin tosi ihastunut, meidä viestit oli luokkaa "nähdäänkö tänään". Musta on tylsää ja ahdistavaa joku jatkuva viesteily enkä keksi mitään sanomista. Yhden miehen kohdalla johon ihastuin oli tosi suuri turnoff kun se laittoi vähintään kerran päivässä jotain "mitäs teet" tai " mitä kuuluu" -viestejä ja tyyliin kuvia valmistamastaan jauhelikastikkeesta. Mä tykkään mieluummin jutella kasvokkain.

On siinä mahdollisuus videopuheluihinkin.

Vierailija
9/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on ilmaista. Myös puhelut. Soitan ulkomailla asuvalle lapsenlapselle whatsappin kautta. Asuu Eu:n ulkopuolella joten tavalliset puhelut olisivat kalliita. Joo,tiedän Skypet ja facetimet, mutta en tykkää niistä.

Vierailija
10/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se ois melkein vielä kauheampaa. Jos näkee livenä ei ole mitään paineita keksiä koko ajan jotain juteltavaa, videopuhelussa taas tuntuisi kiusalliselta olla pidempään hiljaa ja pitäisi väkisin keksiä jotain sanomista.

Vierailija
11/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa kun joku pommittaa. En jaksa näpertää jotain "nyt tuli hieno makarooni"-juttuja.

Tapaamisten sopimiseen ok ja voihan sitä joskus viestitellä.

-m33

Vierailija
12/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se ois melkein vielä kauheampaa. Jos näkee livenä ei ole mitään paineita keksiä koko ajan jotain juteltavaa, videopuhelussa taas tuntuisi kiusalliselta olla pidempään hiljaa ja pitäisi väkisin keksiä jotain sanomista.

Jotain vikaa on suhteessa oltava jos tuollaisesta paineita ottaa.

Vierailija
13/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä miten ihmiset jaksaa enää käyttää facebookia.

Vierailija
14/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaverit asuu kaukana niin Whatsapp on paras keino jutella niille. Sen saa ladattua myös koneelle niin on nopeampaa kirjoittaa.

Vierailija
15/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain vikaa on suhteessa oltava jos tuollaisesta paineita ottaa.

Puhuin ekassa viestissäni tapailun alusta. Mutta ei ole kyllä nykyäänkään mitään vikaa suhteessa, kiitos vaan. En vaan ymmärrä miksi edes sen kumppanin kanssa pitäisi olla ihan koko ajan juttelemassa jotain kautta, itse en sellaisessa suhteessa haluaisi edes olla. 

Vierailija
16/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapp on ihan hyvä. Sillä hoituu kuulumisten vaihto, tapaamisten sopimiset, tärkeiden asioiden hoitaminen, jne. Viestittely voi olla virallista, rentoa, humoristista, mutta mieluiten napakkaa ja lyhyttä.

Minulla on kuitenkin pari kaveria/tuttavaa, jotka ovat whatsapp-painajaisia. He pommittavat viesteillä todella usein (mikä tarve on päivittäiselle yhteydenpidolle? emme ole edes kovin läheisiä..) ja kirjoittavat romaaninmittaisia vistejä. Esim. jaarittelevat mitä ovat tehneet päivän aikana tai sitten jotain syväanalyysia lukemastaan kirjasta tai katsomastaan elokuvasta. Tai pahinta, ihmissuhteiden puinti ja omien tunteiden vatvominen. Itse vastaan heille hyvin lyhyesti, kohteliaasti, enkä laita lisäkysymyksiä. En myöskään ole heihin se yhteyttä ottava osapuoli. Ja ei, kumpikaan heistä ei ole yksinäinen, vaan heillä on laaja kaveripiiri ja ovat sosiaalisia. Tykkäävät ilmeisesti vain lörpötellä tuntikaupalla. Minulla ei ole aikaa jutella niitä näitä PÄIVITTÄIN. Olen töissä ja harrastan paljon. Vastaan tietysti, jos jotain tärkeää, mutta ei kiinnosta jonninjoutavien kirjoittelu puolituttujen kanssa. Argh. Raskasta 😅

Vierailija
17/17 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsApp on paras, nopein ja mukavin tapa chattailla kavereille reaaliajassa. On lisäksi ilmainen.. tai no maksat tietysti sen kännykkäliittymääs sisältyvän nettimaksun mut muuten viestittely ei maksa mitään ekstraa. Minäkään en ymmärrä, miten joku jaksaa enää roikkua jossain fb:ssa jos ei kiinnosta päivitellä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi