Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaatko tehdä itsestäsi meikillä kauniin?

Vierailija
30.12.2017 |

Olen huomannut, että aika harva osaa meikata hyvin. Osa pakkeloi itsensä niin överiksi ja luonnottoman näköiseksi, että ihan puistattaa ja osa taas ei vaivaudu ehostamaan itseään lainkaan, vaikka saisi pienellä vaivannäöllä itsestään erittäin edustavan.

Oletko ruma, tavis vai kaunis luonnostaan ja miten tilanne muuttuu meikillä?

Todellisuudessa harva kaunottarena pidetty julkkis on ilman ehostusta kaunis. Yleensä sulautuvat tavallisen massan joukkoon, mutta taitava ehostus saa ulkonäön muuttumaan suorastaan häikäisevän upeaksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on.... Mulla menee maksimissaan vartti kun pistän meikkivoiteen, kajaalin ja kulmiin kynää. Normaalistihan ei ole väriä sitten missään karvassa. Siksi se meikkaus saattaa aiheuttaa todella erilaisen kuvan. Näin varmasti monella muullakin albiinolla :)

Vierailija
2/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa.

t. joku ukko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaunista mutta paremman näköisen kyllä.

Vierailija
4/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan jotenkuten laittaa ripsaria, peitevoidetta silmien alle ja meikkipuuteria. Kyllä se mun ulkonäköä parantaa mutta ei ihan kauniiksi tee. Harvoin kyllä jaksan meikata koska en vaan jaksa olla niin kiinnostunut ulkonäöstä että tekisin joka päivä jotain epämiellyttävää sen hyväksi.

Vierailija
5/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut osaavani, mutta tajusin teinityttöni antaessa häivytys- ja korostusvinkkejä minulle, että olen meikannut 30 vuotta ihan surkeasti. No, vielä on aikaa opetella.

Vierailija
6/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa. Synnyin tällaisena, kuolen tällaisena. Ei ole mitään tarvetta yrittää olla jotain muuta kuin olen.

Vierailija
7/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en meikkaa

Vierailija
8/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa meikata eli teen ihan vain yksinkertaisen meikin oli juhla tai arki. Tasoitan ihon (couperosaa), luomiin himmeää luomiväriä (vahvoilla väreillä vain suttaan), kulmiin pikkasen väriä (ovat paksut, joten paljon ei tarvitse korostella), sitten ripsaria ja huulikiiltoa. That's it.

En osaa muotoilla kasvoja, en tehdä kauniita rajauksia enkä taituroida usealla värillä luomeja näyttävästi. Eli näillä mennään. Olis kyllä hauska joskus nähdä, mitä ammattilainen loihtisi näistä kasvoista esille. Kun siis osaa oikeasti korostaa silmien muotoja oikein jne. No, ehkä joskus...