Juhliko Siltsu liian railakkaasti VE-konserttia?
Vai liekö oikeasti sairastunut?
Joka tapauksessa harmi hänen ja tämän päivän yleisön puolesta, oli aivan loistava eilen.
Kommentit (6)
Ruusu kanssa, mutta vyötäröllä (vyöruusu), herra mun vereni, kun olin kipeä. Ei ole mikään leikin asia, jos ei tajua lähteä lääkäriin, ennen kuin on kunnolla kipeä.
Edellinen keskustelu poistettiin. Tämänkin voi poistaa, jos on tarkoitus vaan ilkeillä.
Lehdessä kuva, missä sillä mekko päällä ja jalat näkyvissä - voiko ruusu pahentua alle vuorokaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Lehdessä kuva, missä sillä mekko päällä ja jalat näkyvissä - voiko ruusu pahentua alle vuorokaudessa?
No siitähän se itsellekin tuli mieleen. Ja siitä kun "mokaili" vähän esityksissään, mikä ei kyllä haitannu.
Mutta ilmeisesti kyllä voi pahentuakin. Tsemppiä vaan Siltsulle joka tapauksessa.
ap
Todellakin, raju ruusu ja oireet pahenee parissa tunnissa: yli 40 kuume, oksentelua, jalan turvotus ja kuumotus- tarkkailuun sairaalaan, suonensisäinen antibiootti ja lääkitys jatkuu viikkoja. Ei todellakaan leikin asia.
Mulla oli jalassa ruusu ja se oli niin kipeä etten pystynyt kävelemään. Tsemppiä Jarille ja paranemisia.