Ketä aiot äänestää pressanvaaleissa ja miksi?
Kommentit (55)
Väyrystä ihan vaan kiusallaan. Itse asiassa on ihan sama kukaan pressa valtaa on niin vähän. Mutta Sale ei ääntäni saa ei edes toisella kierroksella oli vastassa kuka tahansa.
Haavistoa. Olen vasemmistoliberaali enkä voi sille mitään.
Lähtökohtaisesti öänestän puoluetta, lisäksi Sauli on edustanut Suomea tähänkin asti hyvin
Tuula Haatainen. Demaripressa olis kiva. Olen tyytyväinen kahteen edelliseen demaripressaan. Ei kahta ilman kolmatta.
Laura. Ainoa presidenttiehdokkaista joka ajaa selkeästi suomalaisten etua.
Huhtasaarta, koska toivon että sellaisen shokin jälkeen voimme alkaa puhumaan rehellisesti ja avoimesti asioiden oikeilla nimillä.
Hhmm, pitää vielä tarkkailla kuka ei olisi niin elinkeinoelämän vietävissä...
Haavistolle lähtee ääni täältä Sveitsistä.
Vierailija kirjoitti:
Pekka Haavistoa äänestän, kuten viimeksikin.
näköjään täällä on porvoolaisia.
äänestän huhtasaarta, kun hän on ainut naispuolinen ehdokas. ketään miestä en ala äänestämään.
Viimeksi äänestin Haavistoa, mutta kuudessa vuosessa maailma on muuttunut niin paljon, että enää en ole varma...
Vierailija kirjoitti:
äänestän huhtasaarta, kun hän on ainut naispuolinen ehdokas. ketään miestä en ala äänestämään.
Haatainen on mies?
En ole varma äänestänkö edes, mutta toivon, että äänet jakaantuvat niin, että tulee toinenkin kierros. Miksikö? Koska olen töissä ennakkoäänestysvaalitoimitsijana ja toinen kierros tekisi mukavan lisän palkkaan :)
Merja Kyllästä koska on mun näkönen ja tyylinen nainen.
Vähintään tohtori täytyy olla,en äänestä mitään kokemattomia pellejä.
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaarta koska kannanotto maahanmuuttoon.
Presidentillä ei ole oikeuksia päättää näistä asioista. Ei myöskään sananvapaudesta. Ottakaa selvää presidentin valtaoikeuksista, niin tajuttu, että se on pääministeriittävän ja hallitus joilla on valta.
En ainakaan sitä joka jäå heti vanh3mpainvapaalle vauvaa hoitamaan