Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies - V##ttaako maksaa parisuhteessa enemmän? Minulla on ratkaisu....

Naisen euro
30.12.2017 |

...hanki nainen, joka tienaa vähintään yhtä paljon, ellei enemmän. Hyvin yksinkertaista. Älä enää ota köyhää naista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ratkaisu sinulle mäntti. Hanki seksirobotti. Mikään ei ole epäseksikkäämpää kuin pihi mies (tai nainen).

Vierailija
2/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ratkaisu sinulle mäntti. Hanki seksirobotti. Mikään ei ole epäseksikkäämpää kuin pihi mies (tai nainen).

Ei se voi kun sellainen maksaa liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kyllä. Ja jos harmittaa tehdä kotitöitä, ota nainen joka haluaa tehdä kaikki yksin. Ja jos harmittaa ettet saa pettää niin ota myös nainen jota sekään ei haittaa. Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.

Vierailija
4/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen euron pienempi arvo on hyvin helppo tasoittaa. Koska se on vain 80 senttiä, niin asia korjautuu naisen 20 % korkeammalla maksuosuudella. Esim. 1000 euron talousmenoista naisen osuuden tulee siksi olla 540 euroa ja miehen 460 euro. Eipä ole vaikeaa elää tasa-arvosuhteessa.

Vierailija
5/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun parisuhteissani kumpikin on maksanut omat kulunsa. Miksi ihmeessä parisuhteessa oleminen lisäisi kuluja, ellei sitten sinkkuna elä jotenkin tosi tylsää elämää, jossa ei koskaan käydä missään tai käytetä rahaa hauskanpitoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi