Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisitko tutustumista mieheen,jolla paljon suhteita takana?

Vierailija
30.12.2017 |

Itselläni ei oikein herää luottamus, vaikka onkin lasten yh. Epäilyttää myös, mitä lapset ovat kokeneet ennen kuin isästä tuli yh eron jälkeen.
Joo, eli ei jatkoon. Liikaa ongelmaa jo alussa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Itsellä aika kiltti tausta, joten haluan samaa mieheltäkin. Miehen jolla kirjava suhdetausta kannattaa ryhtyä suhteeseen kaltaisensa kanssa. ..oon vaan huomannut että eivät usein halua kaltaistaan naista ja tuo kaksinaismoraali on myös yksi vastenmielinen piirre monissa heistä.

Vierailija
2/16 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paljon? Minulla itselläni on paljon suhteita takanapäin, silti pidän itseäni tasapainoisena ja pitkään suhteeseen kykenevänä, osaan olla yksinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paljon? Minulla itselläni on paljon suhteita takanapäin, silti pidän itseäni tasapainoisena ja pitkään suhteeseen kykenevänä, osaan olla yksinkin.

Miksi sulla on paljon irtosuhteita takana, etsit sopivaa kumppania? Ainahan sitä voi omasta mielestä olla tasapainoinen, mutta onko muut samaa mieltä.

Vierailija
4/16 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, olisipa heti alkuun jotain yhteistä.

Vierailija
5/16 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minua haittaisi. Jos ei ole alkoholiongelmia tai huumeriippuvuutta, niille sanon heti ei kiitos.

Suhteiden määrä ei haittaa minua.

Vierailija
6/16 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen määritelmä? Enpä ole koskaan pitänyt tarpeellisena kysellä kaikkien suhteiden ja säätöjen saati yhdenyön juttujen lukumäärää. Kerran seurustelin miehen kanssa, joka oli ollut kaksi kertaa naimisissa ja olisi pitänyt ymmärtää tavasta, jolla hän puhui toisesta eksästään, että ei ole valmis sitoutumaan (ensimmäisen eksän tapasinkin, hän oli mukava ihminen). Myös useampi kuin yksi avoliitto tai lapset useamman kuin yhden ihmisen kanssa olisivat hälytysmerkki, mutta kuka nyt 50+ iällä enää alkaa kysellä muista suhteista tai hoidoista?

Vierailija
7/16 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kun on niitä jotka,eivät kestä että jokin nainen katselee miehiä, levittää sitten juttua naiselle "että sillä on /ollut paljon naisia" jne.

Toisaalta mikäli alunalkujaan naisen "vuorovaikutuksettomuuden" kaan takia mies ei näytä kiinnostuvan, kaverilta neuvo(t) ei usein takaa lopputulosta.

Vierailija
8/16 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puhutaanko tässä nyt irtosuhteista vain parisuhteista. Minä oletin, että puhuttiin parisuhteista ja itse ajattelin, että onko mies vähän hätäinen ja tarvitsee vain jonkun parisuhteeseen. Mutta jos tarkoitetaan irtosuhteita, en näe mitään ongelmaa, mikäli mitään suurempia draamoja ei ole takana. 

Vierailija
9/16 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jatkaakin, mutten kuvittelisi ja haaveksisi kummempia.

Vierailija
10/16 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jatkaa, haen vain seksisuhdetta, joten tuollaisilla asioilla ei ole merkitystä. Enemmän ne lapset ovat no-no, nyt kun oma on kasvatettu.

Vierailija
11/16 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän häiritsee että mies on hypännyt suhteesta toiseen jatkuvasti siitä asti kun parisuhde-elämän aloitti joskus varhaisteininä. Pitkiäkin suhteita kyllä, mikä häiritsee melkeinpä enemmän - miksi niihin on pitänyt jäädä, kun selkeästi väärä tyyppi ja huono suhde?

Mutta toisaalta jos itse olisin ollut hyvännäköinen ja suosittu niin varmaan minullakin olisi enemmän suhteita takana. Olin ruma teini ja siksi kokematon parikymppisenäkin vielä. Minulla on täysin erilainen suhdehistoria kuin miehelläni.

Ap:n tilanne kuulostaa pahalta kun lapsiakin on pykätty.

Vierailija
12/16 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Kyllähän se, jos useiden ihmisten paneminen on hänelle joku itseisarvo, viestii huonoa mielestäni. Silloin todennäköisesti hän on perverssi ja sovinisti, sellainen, joka yrittää pokata baarissa kumpaakin kaverusta, ja joka yrittää väkisin limaisena änkeä lesboparin väliin. Mutta jos luku on siedettävä ja kertynyt suhteenyrityksistä, eli tavoite ei ole ollut tunkea sitä pipulia mihin tahansa elävään olentoon, niin se voi olla ok. Toki jos jatkuvasti yrittää suhdetta siinä onnistumatta niin voi miettiä, että onko sillä joku syykin, että ei ole pidemmäksi aikaa kenellekään kelvannut.

Vierailija
13/16 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu. Kyllähän se, jos useiden ihmisten paneminen on hänelle joku itseisarvo, viestii huonoa mielestäni. Silloin todennäköisesti hän on perverssi ja sovinisti, sellainen, joka yrittää pokata baarissa kumpaakin kaverusta, ja joka yrittää väkisin limaisena änkeä lesboparin väliin. Mutta jos luku on siedettävä ja kertynyt suhteenyrityksistä, eli tavoite ei ole ollut tunkea sitä pipulia mihin tahansa elävään olentoon, niin se voi olla ok. Toki jos jatkuvasti yrittää suhdetta siinä onnistumatta niin voi miettiä, että onko sillä joku syykin, että ei ole pidemmäksi aikaa kenellekään kelvannut.

Niin ja lisätäkseni vielä niin sekin merkitsee, onko tarkoitus ollut kasvattaa lukua, vai ihan vain puhdas halu harrastaa seksiä noin yleisesti.

Vierailija
14/16 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on paljon irtosuhteita takana, etsit sopivaa kumppania? Ainahan sitä voi omasta mielestä olla tasapainoinen, mutta onko muut samaa mieltä.

Ei ne mitään irtosuhteita pääasiassa ole olleet, on minulla kyllä niitäkin ollut. On vain ollut värikäs elämä enkä ole löytänyt "sitä oikeaa". Etsin feministimiestä enkä ole vielä kelpuuttanut ketään pitkäaikaisen kumppanin rooliin. 

Vierailija
15/16 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Arvostan ihmisiä, jotka panostaa suhteissaan laatuun eikä määrään.

Vierailija
16/16 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt, hän oksetti minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän