Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan moni on köyhä siksi etteivät kalliit rahalla saatavat asiat vaan kiinnosta tarpeeksi?

Vierailija
30.12.2017 |

Ei vaan jaksa nähdä vaivaa sen takia että saisi niitä kalliita asioita koska ne eivät motivoi tarpeeksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain joo. Mietin yksi päivä mitä asioita haluaisin elämääni ja yksikään ei ollut rahalla hankittavissa

Vierailija
2/12 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Teen vain sen verran töitä että jää vähän säästöön enkä ostele turhia. Paljon ostan käytettynä elektroniikan, huonekalut, osan vaatteista ja kengistä.. Nyt olis tavoitteena oma asunto, jotta asumiskulut laskis, pääsis pois tästä asumisoikeusasunnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoin joo joku oli saanut neljän tonnin käsilaukun. Eipä ollut edes kummosen näkönen. Mun paras laukkuni oli ostos Fidasta,peräti kaksi euroa.

Jos tarvitsee kännykälle ja avaimille ja bussikortille kassin...huhhuh neljä tonnia...ei viitsis..

Vierailija
4/12 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

n29 kirjoitti:

Minä. Teen vain sen verran töitä että jää vähän säästöön enkä ostele turhia. Paljon ostan käytettynä elektroniikan, huonekalut, osan vaatteista ja kengistä.. Nyt olis tavoitteena oma asunto, jotta asumiskulut laskis, pääsis pois tästä asumisoikeusasunnosta.

Höpö höpö. Omistusasunto ei siis ole mielestäsi kallis.

Ap:lle vastaus: Yksi. Pentti Linkola.

Vierailija
5/12 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä naurattaa esim. kälyn yritykset tehdä vaikutus jollain käsilaukulla. Meinasin kuolla nauruun sen epäuskoisesta naamasta, kun en tunnistanut hienoa merkkiä. 

Ihan sama mihin sekin ääliö rahansa syytää, ei kiinnosta ollenkaan. Se tuntuu vaivaavan tyyppiä. Miksiköhän?

Vierailija
6/12 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asioita, joista näen tulorajoitteisena toisinaan punaista on se, että köyhiä pidetään kategorisesti paitsi taloudellisesti heikosti pärjäävinä, niin myös tyhmänä. - Toki varmasti osalle ei riitä mikään tai mitkään rahat tai varat, mutta asioiden liika yksinkertaistaminen on usein vähän tylsää.. 

Vierailija
7/12 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilanne noin. Käytetty auto v. 2008 vaatimatonta merkkiä, ei merkkivaatteita, ei juuri ulkomaanmatkoja (koska koiria), ikivanha käsilaukku heiluu olalla, aina se sama. Ei vaan kiinnosta kuluttaminen. Muhkeaa pankkitiliä harva arvaisi.

Vierailija
8/12 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n29 kirjoitti:

Höpö höpö. Omistusasunto ei siis ole mielestäsi kallis.

Ap:lle vastaus: Yksi. Pentti Linkola.

Omistusasuminen on pääsääntöisesti halvempaa kuin vuokra-asuminen. Jo yksistään siitä syystä etä sen vuorka-asunnonkin omistaa joku, ja hän haluaa tuottoa sijoitukselleen. Omistusasunnossa säästää tämän tuotto-odotuksen verran.  Se sitten on eri asia että kannattaako asua vuokralla ja pitää sama summa kuin omistusasunto maksaisi sijoituksissa. Tämän kannattavuus sitten riippuu oman vs vuokran-antajien tuotto-odotusten erotuksesta ja riskistä.

Vierailija
9/12 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen rikas just siksi kun luxsus tavarat ei kiinnosta. Jopa 2000€ kk ansioista jää säästöön aika paljon kun on maksettu asunto eikä rahaa kulu ylimääräisiin kalliisiin tavaroihin.

Vierailija
10/12 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua lähinnä naurattaa esim. kälyn yritykset tehdä vaikutus jollain käsilaukulla. Meinasin kuolla nauruun sen epäuskoisesta naamasta, kun en tunnistanut hienoa merkkiä. 

Hän ei ole vielä ymmärtänyt, ettei vaikutusta voi tehdä kuin oman viiteryhmänsä sisällä. Jos merkkituotteet eivät jotakuta kiinnosta, niin sellaisen ihmisen edessä niitä on turha heiluttaa, odottaen reaktiota. Minäkään en tunnista laukkuja, en kelloja, kenkiä tai autoja. Ovat ihan yhdentekeviä.

Vierailija
11/12 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen rikas just siksi kun luxsus tavarat ei kiinnosta. Jopa 2000€ kk ansioista jää säästöön aika paljon kun on maksettu asunto eikä rahaa kulu ylimääräisiin kalliisiin tavaroihin.

Luitko avauksen otsikkoa lainkaan? Et.

Vierailija
12/12 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on myös saanut talousasiansa kuralle erilaisilla pikavipeillä ym., koska ne kalliit rahalla saatavat asiat kiinnostavat liikaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme