Onko teille käynyt niin, että teitä ei oteta mukaan facebook ryhmään jos teillä on vähän tietoja näkyvissä?
Minulta on evätty pääsy moneen ryhmään, en keksi muuta syytä kuin se että minulla ei näy profiilikuvan lisäksi mitään muuta. Kaikki muu on piilotettu ja näkyy vain kavereille.
Ihme touhua noissa ryhmissä, ihan kuin olisivat jotain salaseuroja joiden pitää tietää kaikki ryhmään hakijasta.
Kommentit (7)
Kyllä on käynyt niin, olen ollut ilman kyseistä ryhmää sitten. Yksi oli ihan suomen kieltä käsittelevä ryhmäkin. En tiedä mitä oikein pelkäävät, häiriköintiä varmaan?
En ole facebookissa koska tietoni eivät kuulu muille.Ryhmiä löytyy ilman faceakin jos haluaa ja parasta niissä on se etteivät ne ole netissä kaiken kansan nähtävillä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään erilaiset trollit ja häiriköt ovat niin yleinen riesa eri ryhmissä, että ymmärrän täysin. Voithan laittaa vielä erikseen viestiä ylläpitäjälle, jossa kerrot kuka olet.
Pitää tehdä noin.
Ap
Miten te jaksatte välittä jostain noin turhasta? Mulla ei ole edes profiilia naamakirjassa. Ei ole tarvetta.
Monet ryhmät onkin ihme salaseuroja. Mies poistettiin sieniryhmästä ja mut toisesta ryhmästä, ihan aiheetta.
Minut on potkaistu oman paikkakunnan ryhmästä. Ikinä en siellä kirjoitellut mutta en näköjään kelpaa jäseneksikään. Kranttuja ovat monet ryhmät.
Nykyään erilaiset trollit ja häiriköt ovat niin yleinen riesa eri ryhmissä, että ymmärrän täysin. Voithan laittaa vielä erikseen viestiä ylläpitäjälle, jossa kerrot kuka olet.