Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähettääkö teillä perhe/kaverit puolisollenne terveisiä?

Vierailija
30.12.2017 |

Rupesin tuossa miettimään asiaa, kun miesystävän kaveri soitti hänelle ja minäkin siis tunnen hänet sen verran, että olemme useamman kerran henganneet samassa pienessä porukassa ja jutelleet. Hän - eikä oikeastaan kukaan muukaan miehen kavereista - koskaan lähetä terveisiä minulle.

Mietin siis huvikseni, että onko se edes yleistä, että kaverit tai perhe lähettää terveisiä sille kumppanille? Lähettääkö teillä puolison kaverit tai perhe terveisiä teille? Meillä se on yleensä vaan "anoppi" tai miesystävän sisko joka lähettää terveisiä minullekin. Muut todella harvoin. Voikohan tämä olla "paikkakuntakohtaista"? Onko tuo teidän mielestänne merkki käytöstapojen puutteesta, junttia vai ihan normaalia? Kertokaa mielipiteitänne. :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään mielipiteitä? :D

Vierailija
2/7 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet lähettele terveisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lähetä kaverit terveisiä puolisoille. Äitini lähettelee kauttani terveisiä miesystävälleni ja muutenkin sukulaiset lähettelee ja kaverin kautta toiselle kaverille, mutta ei siis puolison kavereille lähetellä.

Vierailija
4/7 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei lähetä kaverit terveisiä puolisoille. Äitini lähettelee kauttani terveisiä miesystävälleni ja muutenkin sukulaiset lähettelee ja kaverin kautta toiselle kaverille, mutta ei siis puolison kavereille lähetellä.

Okei, eli taitaa olla siis ihan normaalia tuollainen. :D Ap

Vierailija
5/7 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta meillämies.

Vierailija
6/7 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta meillämies.

Häh? :D

Vierailija
7/7 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen kaverit lähettelee terveisii mulle, ja mun kaverit lähettelee poikaystävälleni terveisii

Meidän vanhemmat/sukulaiset lähettelevät molemmille terveisii eli tosi kohteliasta käytöstä.