Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte aikanne kulumaan kylässä?

Vierailija
30.12.2017 |

Tarkoitan vierailulla jossain sukulaisten tai ystävien luona. Mitä teette, että aika kuluu?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kuluu aika juttelemalla. Eihän kylään mennä vain olemaan. Tiedän toki, että joillain on tapana näpytellä puhelinta ja vaikka penkoa kaappeja. Ei onnistuisi meillä. Tulis äkkilähtö.

Mistäs sinä sen tiedät milloin joku vaivihkaa katselee kaappeihisi? En minä ainakaan sitä muiden nähden tee vaan vaivihkaa kenenkään huomaamatta. Monet hyvät naurut olen saanut.

Miten köyhä elämä pitää olla, jos toisten peilikaapin sisältö saa aikaan hyvät naurut? Naurattaako sinua se, että naisilla on tamponeja kaapissa? Vai että ihmiset käyttävät hammaslankaa? Onko jollain ollut kaapissa jopa kondomeja, mikä on saanut sinut kikattamaan?

Minä olen kyylä enkä juoruämmä. Vilkuile joskus itsekin niin saatat yllättyä.

Vierailen vain ystävieni luona. Ystävinä pidän vain ihmisiä, joita arvostan. Arvostaminen tarkoittaa minulle sitä, etten tungettele, utele, nuuski tai muuten tee tekoja, jotka eivät kestäisi päivänvaloa.

Vierailija
22/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen omiani tai näprään puhelintani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kuluu aika juttelemalla. Eihän kylään mennä vain olemaan. Tiedän toki, että joillain on tapana näpytellä puhelinta ja vaikka penkoa kaappeja. Ei onnistuisi meillä. Tulis äkkilähtö.

Mistäs sinä sen tiedät milloin joku vaivihkaa katselee kaappeihisi? En minä ainakaan sitä muiden nähden tee vaan vaivihkaa kenenkään huomaamatta. Monet hyvät naurut olen saanut.

Tarkoitin sellaista, että noin vain mwnnään ruokakaapille tai painellaan vaatehuoneeseen katseleen vaatteita ja kenkiä. Tiedän tuollaistakin joidenkin harrastavan. Kaappini ivat siistit ja ei minulla ole salattavaa, joten nauruja tuskin kukaan saa kaappejani tonkimalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi