Missä iässä mies on mielestäsi komeimmillaan?
Kommentit (30)
Mitä nuorempi, sitä paremman näköinen tietysti. Täysin eri kysymys on se, että minkä ikäisen kanssa ryhtyisin suhteeseen, ja se on oma ikä, mikä se nyt milloinkin on ollut, +/- joku 3v.
N 44
Vierailija kirjoitti:
21-25-v. Tuon jälkeen alkaa hiusraja paeta, ryhti huonontua ja muutenkin olemus muuttuu pappamaiseksi tosi äkkiä. Osalla on jo kolmekymppisenä ihan kaljuuntunut pää. Nuoret on kauniita katsella, mutta en mä tuon ikäisen kanssa suhteeseen alkaisi.
Olen itse N40, oma mieheni on 33-v.
Tuon ikäisillä nimenomaan ei ole ryhtiä lain.
Sanoisin, että 45-55 vuotiaana mies on parhaimmillaan. Tosin eivät todellakaan kaikki, jotkut eivät ole ikinä minkäänlaisia.
Tulokset kertovat aika hyvin vastaajien iän :)
Miesten mielestä:
- nainen parhaimmillaan 17-22v ikäisenä, riippumatta miehen iästä
- mies parhaimmillaan vanhempana kuin mies itse on
Naisten mielestä
- mies parhaimmillaan sen ikäisenä kuin nainen itse on, tai hieman vanhempana
- nainen parhaimmillaan kolmekymppisenä tai hieman vanhempana
Tästä näkee tosiaan vastaajien iän eikä totuutta. Itse olen 30 ja 40 välissä oleva mies, mutta on myönnettävä että ulkonäkö ja kunto oli parhaimmillaan siinä 20 ja 25 välissä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ja samassa iässä kuin ne nuoret naisetkin, tietenkin.
Edes AVn äänestys ei tue väitettäsi.
Minusta ihmisurokset ovat komeammillaan 16-20 v. Sen jälkeen alkaa kyllä rupsahtaminen. Ihan kuten naisillakin. Ei vanhuksissa ole katsomista, lukuun ottamatta muutamia harvoja poikkeuksia, kuten minä itse, 50 v. nainen. Jokunen äijäkin voi säilyttää sellaisen poikamaisen charmin. Silti he ovat minusta vähän pelottavia, koka heillä on liikaa elämänkokemusta ja itsevarmuutta. Haluan lähelleni vain tyyppejä, joita pystyn ohjaamaan ja manipuloimaan.
21-25-v. Tuon jälkeen alkaa hiusraja paeta, ryhti huonontua ja muutenkin olemus muuttuu pappamaiseksi tosi äkkiä. Osalla on jo kolmekymppisenä ihan kaljuuntunut pää. Nuoret on kauniita katsella, mutta en mä tuon ikäisen kanssa suhteeseen alkaisi.
Olen itse N40, oma mieheni on 33-v.