Olen 21v nainen ja odotan sydämeni pohjasta sitä aikaa kun saan toivottavasti lapsia
Lapset on elämän suola. Itse en voisi olla onnellisia saamatta jossain vaiheessa lapsia. Toivon, että saan kaksi lasta tulevaisuudessa.
Kommentit (8)
Samoin, mutta olen vasta 16v. Niin paljon odotan että olen aikuinen ja elämäntilanne on sellainen että voin lapsia hankkia. <3
Tosin salaa haaveilen toisinaan jopa kolmesta lapsesta. Mulla on itselläni yksi sisko, enkä voisi kuvitellakaan elämääni ilman häntä. Samaan aikaan olisi ihanaa, jos olisi kaksi sisarusta.
Eli 2-3 lasta toivon.
Ap
Mikä estää yrittämästä raskautta jo nyt?
Ihan hienoja tavoitteita, Tietty jos kaksi saat, niin kolmas menee vielä helposti. Kokemusta on, eikä kaduta. Jopa neljännestä haaveilin, mutta aika ajoi ohi.
Toivottavasti toiveesi toteutuu.
Minulle iski "vauvakuume" 25v. mutta kesti 1,5 vuotta ennenkuin tulin raskaaksi.
Päätin jo 6v. että saan tytön ja pojan. Ihme että näin kävi vaikka ei se helppoa ollut. En siis tule helposti raskaaksi ja sain myös yhden alkuraskauden keskenmenon ja yksi raskaus oli tuulimuna.
Älkää hankkiko. Elämä ilman lapsia on iloisempaa, vapaampaa, mielekkäämpää ja mukavampaa. Saatte elää sen elämän, joka teille on lahjaksi annettu. Kun saa lapset, menettää koko oman elämänsä. Sitä ei voi ymmärtää, ennen kuin saa lapsia. Siksi jättäkää hankkimatta, kun kerran neuvon saatte. Tulette olemaan kiitollisia valinnastanne elämänne jokaisena päivänä.
😍