Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö 100 000 allekirjoitusta rikki tämän vuoden puolella?

Vierailija
30.12.2017 |

Toivotaan että menee ja 200 000 raja tammikuun aikana.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan myös valistaa ihmisiä iltalehtien ja kokoomustrollien uutisointia vastaan. Olen itse saanut muutaman allekirjoittajan vasta, kun olen ystävällisesti selittänyt, mistä mallissa on todella kyse.

Vierailija
2/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan myös valistaa ihmisiä iltalehtien ja kokoomustrollien uutisointia vastaan. Olen itse saanut muutaman allekirjoittajan vasta, kun olen ystävällisesti selittänyt, mistä mallissa on todella kyse.

Sama täällä. Ajattelin itsekin ensin, että eihän tuollainen vaatimus nyt suuri ole, ennen kuin ymmärsin, että siitä ei olekaan kysymys vaan aktiivisuudesta rankaisemisesta. Hyvin perusteltu aloite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti menee 100 000 rikki vielä tmän vuoden puolella.

Vierailija
4/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoittajat osallistuvat krunikkalaisen yksiön arvontaan.

Vierailija
5/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan niitä ääniä pari päivää sitten lähes 45 000, ja sitten viime päivänä jonkin verran yli 15 000, eli jos ei nyt hyydy ihan 6000 ääneen päivässä, niin se 100 000 ääntä saavutetaan. Pidemmällä aikavälillä uskon että ääniä tulee vain muutama tuhat päivässä. Tietysti joku iso uutisointi voi vielä aiheuttaa isompia piikkejä äänestysintoon. Mutta varmaankin yli 150 000 ääntä saavutetaan tammikuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän