Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä narsistin käytöstä? (asiaa tapailusta)

Vierailija
29.12.2017 |

Minun piti eilen tavata erään miehen kanssa, ja sovimme tästä jo aikaisemmin. Viikkoa aikaisemmin kerroin kuitenkin hänelle että treffejä pitäisi siirtää joko tälle päivälle tai huomiselle, mutta mies ei vastannut viesteihini mitään vaan ignoorasi minua tunneiksi ja sitten vaihtoi puheenaihetta.

Tänään sain viestin jossa han teeskenteli ettei ollut ymmärtänyt selvästi sanomaani ehdotusta siirtää treffejä, ja sanoi että oli jo buukannut päivänsä täyteen. Tein itsekin jo suunnitelmia ja kerroin tästä hänelle nuivasti. Hän ei sanallakaan maininnut viestieni ignooramista vaan alkoi suitsuttaa miten hyvä treffien peruminen oli minulle, että pystyn nyt puuhailemaan omien suunnitelmieni parissa. Tämän jälkeen hän vieritti pallon minulle ja sanoi että voin ehdottaa (eli järjestää) uuden tapaamisen joskus tulevaisuudessa, samalla pesten omat kätensä tämänkertaisesta peruuntumisesta.

Minulla on jo aikaisemmin ollut tunne että saatan olla tekemisissä narsistin kanssa. Hän on aina erinomainen, pitäisi kehua, ja jos kysyn hankalia kysymyksiä niin niitä ei hän ota kuuleviin korviinsa. Tunnen oloni vain joksikin ajanvieteleluksi, ja jotenkin tuntuu että minun pitäisi olla vastuussa siitä puhummeko vai emme. Tunnen että hän on välinpitämätön minua kohtaan.

Onko muilla ollut kokemusta mistään vastaavasta? Miten minun pitäisi suhtautua ko. henkilöön?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa narsismista älkääkä kaikkia kusipäitä leimatko narskuiksi, alkaa ärsyttää!

Kyseinen mies on vaan itsekeskeinen eikä välitä sunsta tarpeeksi, että ottaisi sut paremmin huomioon.

Vierailija
2/2 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko narsisti mutta ikävältä tyypiltä kuulostaa. Unohda koko tyyppi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä