Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vetääkö Cheek itse Keinun tänään ja huomenna Vain elämää konserteissa?

Vierailija
29.12.2017 |

Toivottavasti. Hyvä ettei se plagioiva biisin varastanut läähättäjä ole siellä mukana, joten Jare laulaa sen varmasti itse.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuksen kivivyöry.

Vierailija
2/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että Cheek laulaa sen itse. Se on kuitenkin yksi koko kauden parhaista biiseistä ja yleisö odottaa kuulla en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuksen kivivyöry.

En oikein ymmärrä sinunkaltaisiasi ääliöitä. Jos itse näen otsikon joka ei kiinnosta hellvetin pärsettäkään, en tosiaankaan avaa ketjua enkä ainakaan kommentoi. Taidat olla jotenkin vajavainen aivoiltasi?

Vierailija
4/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Jare laulaa sen itse ja siinä fiittaa Sanni. Upea duetto!

Vierailija
5/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että Sanni laulaa Keinun Hartwall areenalla. 

Vierailija
6/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että Sanni laulaa Keinun Hartwall areenalla. 

Oi ihanaa, toivottavasti! Olen täällä paikan päällä ja odotan konsettin alkua. Ihanaa nähdä kuusi Suomen parasta artistia.

Vierailija
7/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sanni näin nopealla aikataululla Keinua ole voinut opetella, joten hänen pitää vetää se playbackina. 

Vierailija
8/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei ole mukana? Feik nuus!

Vierailija
9/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat näistä kuudesta ovat Siltsu, Juha, Kaija. Kyllä Cheek ja Sannikin menettelee, Toni hätätilassa.

Vierailija
10/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkijärjestykseni:

1) Sanni

2) Cheek

3) Kaija

4) Siltsu

5) Juha

6) Toni

Vierailija
11/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Sanni näin nopealla aikataululla Keinua ole voinut opetella, joten hänen pitää vetää se playbackina. 

En usko että Sanni tuon laulaisi. Biisi vaatii karismaattisen laulajan, eikä ohjelman formaatin mukaisesti kukaan esitä omia kappaleitaan. Olen siis varma että Keinun vetää Kaija. Ihanaa, olen täällä ovella odottamassa, tunnelma katossa!

Vierailija
12/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että Sanni tuon laulaisi. Biisi vaatii karismaattisen laulajan, eikä ohjelman formaatin mukaisesti kukaan esitä omia kappaleitaan. Olen siis varma että Keinun vetää Kaija. Ihanaa, olen täällä ovella odottamassa, tunnelma katossa!

"Läähättäjän" biisit on jaettu uudelleen, eli Juha Tapio laulaa Trampoliinin ja Matoa ei kukaan halua esittää, eikä ihme :)

Vierailija
13/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole mukana. Olen Areenalla ja täällä järkkärit selvästi sanoivat että JV ei tule kumpaankaan konserttiin, ja muuta laulavat jokainen yhden kappaleen enemmän. Hyvä, nyt voin rauhassa nauttia musiikista.

Vierailija
14/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole mukana. Olen Areenalla ja täällä järkkärit selvästi sanoivat että JV ei tule kumpaankaan konserttiin, ja muuta laulavat jokainen yhden kappaleen enemmän. Hyvä, nyt voin rauhassa nauttia musiikista.

Onko totta että av-mammat vaativat Jennn jäävän pois konserteista? Kerrankin mammuleista jotain hyötyä.

Vierailija
15/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt jaksa :D

Itekkin täällä, ja pitkästä aikaa saan nähä ihanan Jennin livenä

Vierailija
16/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen on Suomen paras ja kaunein. Kun hän lauloi Keinun, itkin liikutuksesta, oli niin täydellistä.

Vierailija
17/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt jaksa :D

Itekkin täällä, ja pitkästä aikaa saan nähä ihanan Jennin livenä <3

Työnä nyt jo Jenni pääsi sinne Saharan hiekkaan ja lopeta täällä spämmääminen!!! Ei sinua kukaan halua nähdä eikä kuulla.

Vierailija
18/18 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni Vartiainen on Suomen paras ja kaunein. Kun hän lauloi Keinun, itkin liikutuksesta, oli niin täydellistä.

Lässyn lässyn Jenni, lopeta jo. Mene vaikka sinne kamelisi luo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan