Nouse seisoon ja nosta paitaasi
Katso sitten peilistä vatsaasi. Mitä näet ja oletko tyytyväinen näkemääsi?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
joo olen six pack näkyy
(ei se kalja)
Hyvä sinä. Hienoa, että olet tyytyväinen. T:Ap
Vatsani on kuin Suomen nuoriso - kokonaismassaltaan samaa luokkaa ja ainakin yhtä vetelä...
Sixpack näkyy jos jännitän vatsalihaksia. En tiedä.
Alapömppö menetteli, mutta kun lisäksi tuli yläpömppö, rintaliivit painaa. Nyt rinnat näyttää pienemmiltä. Yritän laihduttaa yläpömpön pois.
En ole tyytyväinen. Näen raskauden takia paisuneet ja turvonneet rinnat, jotka painaa kuin synti.
Sen verran huonoa suomea oli otsikossa että jätänpä väliin.
No litteä tuo on, ei kylläkään sixpackia, kylkiluut paistaa. En oikein tiedä mitä mieltä olen siitä. Olen toipumassa syömishäiriöstä.
Vierailija kirjoitti:
Komean stondaavan kaluni.
;D
Eteenpäin törröttävät kamelinvarpaani.
Näen valtavan raskausvatsani, joka on jo selvästi valahtanut alas, kun vauva on jo laskeutunut. Se näyttää siltä, että se rähjähtäisi koska vain. Ihan kaunis kumpu on, muutama raskausarpi on alavatsalla ja lantiossa, mutta nekään eivät ainakaan nyt haittaa. Ehkä synnytyksen jälkeen voi olla aikamoinen taikinaryökkiö, mutta nyt on ihanan pinkeä vatsa.
Ihana läskimaha, joka on rakas suojakilpeni pahaa maailmaa vastaan <3 Olisi pitänyt älytä lihottaa itseni jo aiemmin!
Vierailija kirjoitti:
Alapömppö menetteli, mutta kun lisäksi tuli yläpömppö, rintaliivit painaa. Nyt rinnat näyttää pienemmiltä. Yritän laihduttaa yläpömpön pois.
Tsemppiä pömpön poistoon ja osta isommat rintsikat. T:Ap
Näen vain sienivarpaani. Hyi!!! Saat minut oksentamaan!!
Vierailija kirjoitti:
Näet siis kalun vatsassa. Erikoista, mutta varmasti uljas näky. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole tyytyväinen. Näen raskauden takia paisuneet ja turvonneet rinnat, jotka painaa kuin synti.
Varmasti kaunis näky. Onnea odotukseen. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näet siis kalun vatsassa. Erikoista, mutta varmasti uljas näky. T:Ap
Vatsassa??? Ei mulla ole pömppömahaa ehkä just siksi.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran huonoa suomea oli otsikossa että jätänpä väliin.
Mutta, et kuitenkaan jättänyt:) Löysää nutturaa ja kurkkaa, miltä se vatsa näyttää. T:Ap
joo olen six pack näkyy
(ei se kalja)