Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas miten kannattaa uuni pestä parhaiten?

Vierailija
29.12.2017 |

Ostin siihen tarvittavaa Mr Muscle pesuainetta, rättejä ja semmoiset siivoushanskat, koska siinä Muscle purkissa luki, ettei kannata paljain käsin kosketella sitä. Pitäisikö minun aluksi jynssätä ylimääräiset liat pois uunista ja sitten levittää se Mr Muscle sinne ja antaa vaikuttaa esim tunnin? Sen jälkeen sitten pyyhkiä se mr muscle pois ja ilmeisesti tulisi myös lämmittää uunia joku puolisen tuntia lopuksi, että haihtuu ne myrkyt kunnolla? Vähän uusiavuton kysymys, mutta ei ole tullut paljoa uuneja pestyä. n22

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KVG

Vierailija
2/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotenkin noin.

Vierailija
4/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ap kirjoittamaan paremmin "naisten kieltä"😂😂😂

Vierailija
5/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uuninpesuaineella pyyhkii.

Vierailija
6/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on ihan hyvä! Onko mr muscle-pakkauksessa ohjetta kuinka toimitaan? Noudata ohjetta niin hyvä tulee!

Vierailija
7/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sytytys lanka kiinni nalliin. Nalli kiinni tynamenttipötköön. Tulet sytytyslankaan, pötkö nopeasti uuniin ja luukku kiinni. Odota kunnes lika on räjähtänyt pois. Pyyhi kostealla rätillä uunin sisusta.

Vierailija
8/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painepesurilla tai sitten täytät uunin vedellä ja säädät sen 300 asteeseen.

Vierailija
9/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla noin teen itsekin. Sitten ihan ensimmäiseksi voi koettaa höyrystää likaa irti laittamalla vettä astiassa ilman kantta uuniin. Jos siellä on kiinni palanutta roisketta seinillä, niin lähtee helpommin irti. Odotat vain, että uuni viilenee vähän ja pyyhit sitten kostealla rätillä kaikki irtoava pois. Sitten pesuaineet sinne ja annat vaikuttaa. Sitten ensin paperipyyhkeillä enimmät ja sitten kostealla ja vielä lopuksi paperilla. Ja sitten uunin lämmitys, että loputkin käryävät pois. Martat suosittelivat muistaakseni pesuaineeksi mäntysuopaa ja uunia voi vielä lämmittää vähän sen aineen ollessa siellä, niin tehoaa paremmin.

Vierailija
10/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaikuttaa enempi kuin tunti. Muuten hyvä toimintamalli.

Vierailija
11/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuninpesu on täys horror. Vaikeeta ja työlästä ja loppujen lopuks menee max viikko niin eiköhän taas oo jotain päässy jostain sinne valumaan. + pesuaineet on oikeesti myrkkyä ja ne on kohtuu vaikee saada kunnolla huuhdeltua tommosesta paikasta

Vierailija
12/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen sen vähän samaan tapaan. Itse olen lisäksi ostanut sellaisia hengityssuojaimia, koska ilman niitä se pesuaine aiheuttaa minulla pääkivun, koska ne on niin kirpaisevan voimakkaita. Lisäksi jynssään liat erillisellä tiskiharjalla. Kannattaa myös matto ottaa pois sen uunin edestä tai alta, ettei valuta pesuainetta siihen.

Vierailija
13/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikein noheva niin kannattaa myös siirtää sitä uunia eteenpäin ja imuroida sieltä takaa. Se kannattaa tehdä pari kertaa vuodessa, koska sinne kerääntyy ihan älytön määrä likaa.