Työnantaja pakottaa miehen olemaan tiskissä!
Kommentit (23)
Työsopimuksessa on mainittu työnkuvaan kuuluvat työtehtävät. Tyypillisesti siellä on viimeisenä mainittu "muut työnantajan määrittämät työtehtävät". Eli hyvin todennäköisesti on ihan laillista.
Työnantaja "pakottaa" tekemään töitä? eiköhän se ole ihan normi settiä.
No kannattaako siitä nyt jo raivota? Jouluun on vielä vuosi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
NYT on joulu!
Ei se haittaa. Rento työhän se on, jos ei konetta laiteta päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NYT on joulu!
No, onko se mies tiskissä?
Oletko sen "joululahjatreffit" -ketjun aloittaja? Tämä on ihan yhtä epäselvä aloitus.
Ahaa, miehesi siis saa sinulta palkkaa joulutiskeistä.
Kuvittelin miehen lillumassa tiskialtaassa astioiden joukossa ja työnantajan seisomassa vieressä sormi ojossa. "Nyt pysyt siellä tai muuten...!"
Ja minä en pääse tiskaamaan vaikka kuinka haluaisinkin - että tasan ei mee...
T: keittiöläinen
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelin miehen lillumassa tiskialtaassa astioiden joukossa ja työnantajan seisomassa vieressä sormi ojossa. "Nyt pysyt siellä tai muuten...!"
Mä taas kuvittelen sen miehen retkottaan lihatiskillä.
Mä taas kuvittelen että miehen työnantaja on parittaja ja mies joutuu olemaan ”tiskissä” odottamassa asiakkaita... välipäivinä on paljon kokeilunhaluisia ukkomiehiä liikkeellä kun vaimot ei joulukiireiltään ole velvollisuuksia ehtineet hoitaa..
Ukko35 kirjoitti:
Mä taas kuvittelen että miehen työnantaja on parittaja ja mies joutuu olemaan ”tiskissä” odottamassa asiakkaita... välipäivinä on paljon kokeilunhaluisia ukkomiehiä liikkeellä kun vaimot ei joulukiireiltään ole velvollisuuksia ehtineet hoitaa..
Auts:)
Ukko35 kirjoitti:
No, tää ei taida olla laillista, edes jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NYT on joulu!
Vilkaiseppa kalenteriin. Nyt on 29 päivä, joulupyhät oli 24-26 päivä.
Keskiviikko - perjantai on ollut ihan normi työpäiviä.
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
No, tää ei taida olla laillista, edes jouluna.
Vihapuhe, ylinopeuden ajaminen tai vaimon lyöminenkään ei ole sallittua, mutta silti niitäkin tapahtuu vaikka on julistettu joulurauha. Siihen nojautuen uskaltaisin väittää myös turhautuneiden ukkomiesten armeijan saalistavan näin välipäivinä etsien ketulle koloa...
Täh? Missä "tiskissä"? Ensi joulunako?