Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei hitto että ärsyttää tuo mies!!!!!

Vierailija
29.12.2017 |

Tuolla se edelleenkin vetää sikeitä vaikka olisi pitänyt olla jo töissä vaikka kuinka kauan. Mies on töissä setänsä firmassa varastolla yksin ja asumme väliaikaisesti saman rakennuksen asunnossa. Mies pääsee kotoa siis nopeasti töihin. Ja mua vituttaa aivan helvetin paljon kun minun sitten pitäisi viimeisilläni raskaana nousta aikaisin potkimaan miestä ylös ja tekemään aamupalaa. Ja sitten pitäisi myös ikkunasta vahtia jos joku tulee varastolle. Ei voi jumankauta sen vertaa kunnioittaa että nousisi syömään aamupalaa kun sen hänelle joka aamu väännän ja sitten pitää yrittää monta tuntia potkia tota ylös sängystä mutta ei vaan vittu tapahdu mitään. En voi ees käsittää miten mies pystyy nukkumaan vaikka pitäisi olla töissä. Mä luovutan, vituttaa ihan liikaa.

Poistan herätyksen kännykästä, miksi mun pitäis nousta kaheksalta ylös. En tee enää yhtenäkään aamuna aamupalaa, miksi mun pitäs se tehdä kun ei viitsitä edes nousta syömään. Nyt riitti tämä paska, mä en ole velvollinen vahtimaan ikkunassa jos joku tulee eikä mun tarvitse nousta miestä varten ylös tekemään aamupalaa ja taistelemaan monta tuntia, että mies nousisi ylös. Mä lähden nyt vaikka shoppailemaan, mitä minä kotona kökötän turhaa kun toista ei kiinnosta mun vaivannäkö. Olkoon omillaan tässä asiassa 😣

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä. Mitä sitä laiskaa ukkoos passaat? Lopeta moinen, siis passaus, älä ukkoo.

Vierailija
2/3 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missäs sä olitkaan töissä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet alkujaankaan ruvennut tälle surkimukselle äidiksi?