Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niinistö kannattaa työttömien aktiivimallia

Vierailija
29.12.2017 |

Hän on sanonut ettei siedä tätä nykyistä oleskeluyhteiskuntaa.

Voitko siis sinä äänestäjänä olla hänen takanaan?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisessä käsittelyssä persutistit olivat lain kannalla. Tosin kyseinen Huhtasaari ei ollut paikalla. Toisessa käsittelyssä seuraavalla viikolla mielet olivat kummasti muuttuneet. Olisiko kärttyisältä kansanosalta tullut ns. rakentavaa palautetta.

https://www.eduskunta.fi/FI/Vaski/sivut/aanestys.aspx?aanestysnro=3&ist…

Varmaan, ja hyvä että kuuntelivat tuota palautetta.

Vierailija
42/51 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli saa minun ääneni! Kansa rakastaa Saulia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika kornia perussuomalaisten äänestää aktiivimallia vastaan, kun kerran malli on heidän tekosiaan.

Ei se ole mitään persujen tekosia, vaan kun se malli tuli, siitä äänestettiin ja enemmistö voitti, eli kokkarit ja kepulit.

Onhan, Perussuomalaisten työryhmä mietti keinoja työttömyyden vähentämiseksi. Sen ryhmän ehdotus oli tämä työttömien aktiivimalli ja se tuotiin hallitukseen. Ryhmässä olivat mm.Putkonen ja Huhtasaari..

Miksi valehtelet toistuvasti? Aktiivimalli on Martti Hetemäen johtaman työllisyysryhmän aikaansaannos.

Vierailija
44/51 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on sanonut ettei siedä tätä nykyistä oleskeluyhteiskuntaa.

Voitko siis sinä äänestäjänä olla hänen takanaan?

Ei tätä oleskelu yhteiskuntaa siedä muutkaan varsinkaan me työttömät, mutta työttömien rankaiseminen siitä ettei osata tehdä oikeanlaista työllistävää politiikkaa on väärin.

Äänestän Lauraa tai Paavoa ihan sen vuoksi ettei tänne tarvita yhtään lisää elätettäviä.

Vierailija
45/51 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

””Koko kansan Niinistön” tukijat: rikkaita vuorineuvoksia, monimiljonäärejä, sote-firmoja, Panama- veroparatiisisijoittaja ja talousrikoksista syytetty”

IL 28.12.2017

Vierailija
46/51 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, miten Sauli Niinistön naisystävä Tanja Karpela sanoi heidän eronsa syyksi sen, ettei voi hyväksyä Saulin kovia lausuntoja ja arvoja yhteiskuntaamme kohtaan.

Hän itse kannatti pehmeitä arvoja, joten he eivät sopineet yhteen.

Tanjalla myös arvot kohdillaan 40 v ja nosti/nostaa sopeutumiseläkettä! Kun on niin kiva touhuta koirien kanssa.

Vierailija
47/51 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt Saulia aikaisemminkaan, enkä äänestä nytkään. Paljasti kyllä todellisen karvansa viimeistään aktiivimallin allekirjoittamalla. Itse olen pätkä/määräaikainen työntekijä, voi olla, että olen yli 3 kk työttömänä tai sitten en ole, itse en voi siihen vaikuttaa. Suurimman osan vuotta olen kuitenkin töissä ( 3 eri työpaikkaa). Suoraan sanoen kyrpii, että kaikki työttömät niputetaan samaan syssyyn. Hyvin lyhytnäköistä ja ahdasmielistä ajattelua. Ei mielestäni ollenkaan presidenttiainesta...piiloutuu latteuksien ja turhien lupausten taakse...ei jatkoon..

Vierailija
48/51 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä äänestä enää saulia, hän haluaa orjia ilmeisesti

ei myöskää haavistoa, se että on loistava tarinan kertoja ei tee loistavaa johtajaa

Vierailija
49/51 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  tuo nyt olisi syynä presidentin valintaan, niin kohtahan se nähdään, miten moni muukin Suomessa kannattaa aktiivimallia.

Vierailija
50/51 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Sauli, oikeassa on oleskelu yhteiskunnasta

Itse työttömänä kuulun ilmeisesti näihin oleskelijoihin, mutta osaan kuitenkin yhdyssanat.

Vierailija
51/51 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väykkä saa ääneni.

Muistakaa piirtää äänestyslappuun numero 7.