Kun laihtuu kymmeniä kiloja
Kommentit (43)
Oma kokemus: ei. Kyllä se viehättävyys on muista seikoista kiinni kuin kiloista...
T: -27kg
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Kiva juttu. Saisi vaihdettua miehen parempaan.
Mutta suusi sun pitää sitten malttaa pitää kiinni, ammattivalittaja. :)
Omasta kokemuksesta EI, mutta toisilla varmaan toimii.
Ei.
Kyllä täytyy olla säälittävä ihminen ja huono itsetunto jos kokoajan vaan painoansa miettii.
Kyllä. Mutta en tiedä kuinka paljon kyse oli ulkonäön muutoksesta ja kuinka paljon muusta ulosannista. Itse ainakin laihtumisen myötä tulin iloisemmaksi ja avoimemmaksi. Lihavana olin kiukkuinen ja sisäänpäin kääntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Kyllä täytyy olla säälittävä ihminen ja huono itsetunto jos kokoajan vaan painoansa miettii.
Ainakin miehenä tuo toimii oikein hyvin. Eron jälkeen -15kg ja vientiä riitti, eipä tarvinut kauaa sinkkuilla. Toisaalta on myös ihan terveellistä, siis toi painon miettiminen.
Naisten elämä on surkeaa. Sen huomaa tälläkin palstalla, ettei naiset puhu mistään muusta kuin painoasioista ja miesten miellyttämisestä 24/7.
Olen itsekin nainen ja häpeän sukupuoltani. Naiset on säälittäviä.
Riippuu lähtöpainosta. Jos vaikka 90kg ihminen laihtuu 20kg niin positiivinen asia. Jos taas 40 Kilonen laihtuu vaikka 10kg eli on 30kg luuranko niin miehet ennemminkin juoksee karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Naisten elämä on surkeaa. Sen huomaa tälläkin palstalla, ettei naiset puhu mistään muusta kuin painoasioista ja miesten miellyttämisestä 24/7.
Kyllä, on äärimmäisen säälittävää huolehtia terveydestään ja toivoa ettei joudu viettämään koko elämäänsä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin samaa mieltä! Olen 22v nainen ja aina ikäisteni ystävien kanssa puhutaan siitä miten haluttais kaikki olla mieluummin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu lähtöpainosta. Jos vaikka 90kg ihminen laihtuu 20kg niin positiivinen asia. Jos taas 40 Kilonen laihtuu vaikka 10kg eli on 30kg luuranko niin miehet ennemminkin juoksee karkuun.
60kg on ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on äärimmäisen säälittävää huolehtia terveydestään ja toivoa ettei joudu viettämään koko elämäänsä yksin.
Hyvä "puolustautuminen". :D
Totuus on se, että laihatkin naiset stressaavat kokoajan painoaan. Surkea elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä yksin ole. Mutta haluan paremman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP nimenomaan miettii laihduttamista MIESTEN miellyttämiseksi!
Totta kai saat paremman miehen, kun laihdutat.
Siitä on hyvä esimerkki se ensimmäinen miehesi, jonka aikoinasi sait silloin nuorena ja hoikkana. :)
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saat paremman miehen, kun laihdutat.
Siitä on hyvä esimerkki se ensimmäinen miehesi, jonka aikoinasi sait silloin nuorena ja hoikkana. :)
Oot ällöttävä ihminen. Yäääääk!!
Kyllä.