Nyy yoorkki
Mikä siinä on, että on niin hienoa mukamas käydä kyseisessä paikassa? Likaista, huono ilma, paljon kodittomia ja ihmisten rakentamia rumia korkeita rakennuksia... mitäs vielä?
Tuntuu että ihmiset vaan lampaina matkivat mikä milloinkin on hienoa. Nyy yoorkki kun näyttää olevan kaikkien huulilla.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
New York on kyllä ollut jo vuosikymmenet "in" ja "kaikkien huulilla". Ainahan sinne on kaikki halunneet. Ja jos ei sinne ole asumaan menossa, niin ei silloin niin paljon haittaa huono ilmanlaatu yms.
Haluaisinkin vain tietää että minkä vuoksi?
Miksi? Ehkä siksi, että siellä on kaikkea ja siksi, että moni "tutustuu" siihen jo elokuvien ja tv-sarjojen kautta. Se kaupunki ei nuku koskaan. Se on USA:n suurin. Siellä on paljon kulttuuria, siellä pääsee liikkumaan ilman omaa autoa. Se on myös melko turvallinen. Siellä on mielenkiintoista arkkitehtuuria, meri vieressä, hyvä ruokakulttuuri ja monenlaisia tapahtumia.
Miksi?? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
New York on kyllä ollut jo vuosikymmenet "in" ja "kaikkien huulilla". Ainahan sinne on kaikki halunneet. Ja jos ei sinne ole asumaan menossa, niin ei silloin niin paljon haittaa huono ilmanlaatu yms.
Siellä on kerta kaikkiaan PALJON kaikkea -etsit mitä hyvänsä niin jo löytyy.
Upea paikka, pari kertaa olen käynyt ja menen vielä uudestaan.
Olen käynyt eikä ole kyllä yhtään niin kuin elokuvissa
Vierailija kirjoitti:
Miksi?? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kerta kaikkiaan PALJON kaikkea -etsit mitä hyvänsä niin jo löytyy.
Upea paikka, pari kertaa olen käynyt ja menen vielä uudestaan.
Olet rakkauslaukkua vammaisesti kantava pissis?
Ihana paikka, käytiin kesällä ekaa kertaa. Fiksuja ystävällisiä ihmisiä, ei yhtään semmoinen pintaliitopaikka kuten vaikka Miami. Olin ihan yllättynyt kuinka tavallisia ihmisiä Nykissä asuukaan.