Minkä tuloksen saat mensan nettitestistä?
Kommentit (18)
Tiedätkö mitä tuo vastaa nyt kun keskihajonta on 15? Oletko mensan jäsen?
110 sain, mutta en jaksanut keskittyä loppuun asti jo olen hieman humalassa. ;-)
En jaksa nyt tehdä. Virallisesta Mensan testistä sain 138, mutta siitä on jo 15 vuotta. Lie muuttuneet nuo arvioinnit sen jälkeen.
Onko täällä ketään mensan jäsentä?
Rohkeasti kaikki tekemään testiä!
Mä sain 119, mielestäni olen älykäs
Noin vuosi sitten sain testistä 125, eiköhän tällä jotenkin pärjää. Päivä kerrallaan.
133 ja loput vedin arvalla, kun tuli muuta tekemistä..
Mä sain 104, mutta oon juonut kahden litran viinipönikän aamusta lähtien.
Tää kirjoittaminenkin on aika vaikeaa...
Mutta jos tässäkin kunnossa olen normaaliälyinen, niin varmaan oon selvin päin melko älykäs :D
Miksi vedät 2 litraa viiniä päivässä?
110. Avaruudellisessa hahmottamisessa minulla on vaikeuksia, mikä varmaan näkyy noissa kuviotesteissä. Kielellisesti olen taas hieman parempi. En sitten tiedä minkä tuloksen saisin virallisessa testissä.
Jotain aika korkeaa se oli muutama vuosi sitten, ehkä 150. Sen on pakko olla huimasti yläkanttiin 😛
116. Minulla myös häikkää avaruudellisessa hahmottamisessa. :-) Koen tuon älykkyyteni olevan enemmän tunne- ja luovalla puolella
"Saavuttamasi tulos on Mensan kotitestin testausalueen alapuolella. Kehitämme testiä ja laajennamme testausaluetta myöhemmin, kun aineistoa on kerätty riittävästi. Voit kokeilla muita älykkyystestejä esimerkiksi Mensan verkkosivuilta löytyvien linkkien välityksellä."
Tästä ketjusta päätellen kyseinen testi ei ole luotettava.
Useimpien ihmisten kuuluisi saada jotakin välillä 95-105, melko monien sijoittua välille 85-120 ja vain 2% tuloksen pitäisi olla 140 tai enemmän.
Silloin kun keskihajonta oli vielä 24, sain nettitestistä 163. Virallisesta testistä 142.