Ihme hössötys aktvimällistä eihän se ole kuin 30€
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Parin päivän ruokaraha. Ole sitten syömättä?
Kuinka paljon sinä sitä ruokaa lapat suuhusi?
Juu, eipä paljoa moinen summa hetkauta. Joten pitäkää tunkkinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon sinä sitä ruokaa lapat suuhusi?
Mulla on nelihenkinen perhe.
Vierailija kirjoitti:
Kuka minimityöttömyystuella elävä tuhlaa ruokaan 15 euroa päivässä? Siinähän menisi ruokaan koko työttömyyskorvaus. Itselläni menee ruokaan 3-4 euroa päivässä.
Ai jaa, meille (2 henkeä) se on noin 5-7pv ruuat. Mulla on gluteeniton, maidoton ruokavalio.
Ap, ansiosidonnaista saavilla on keskimäärin 60€/kk, eli kolmen kuukauden aikana viedään n. 200€, kyllä se tuntuu tavallisella ihmisellä. Työmarkkinatuki/peruspäiväraha n. 90€ kolmessa kuukaudessa.
Kyykytystä, kepittämistä.
Minäkään en ymmärrä tätä pankointia. Tuet ovat liian suuria. Sekä työmarkkina- että toimeentulotuki. Ansiosidonnaisesta puhumattakaan!
Nyt täytyy reagoida, sillä muuten tätä tulee lisää. Tämä saattaa olla vain alku. Katsovat, miten kansa reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, meille (2 henkeä) se on noin 5-7pv ruuat. Mulla on gluteeniton, maidoton ruokavalio.
Kyllä on ansiot sinulla vähissä kun pitää tämmöisissä asioissa kilvoitella. Ethän tiedä toisen elämästä, se mikä on sulla jostain syystä jotenkin, voipi olla toisella toisesta syystä ihan eri lailla. Enkä nyt ihan usko muutenkaan, että realistisesti kahdelta henkilöltä menis kuukaudessa vain 120e ruokiin. Eli 60e viikossa. PIkkuisen nyt yrität itseäs jalustalle kammeta. Ja onhan nuo meriittejä nuokin, maidoton ja gluteeniton :D Kaikenlaisella tyhjällä sitä pitääkin päteä.