Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varmaan juu pikkumainen mutta mulla on erikoinen ongelma. Poikaystävän isä antaa minulle rahaa enkä saisi kertoa hänen pojalle

Vierailija
28.12.2017 |

En tiiä tietääkö edes hänen vaimo eli poikaystävän äiti. En uskalla sanoakaan sille, koska vaikuttaahan toi nyt pahalle, et +50v ukko antaa parikymppiselle tytölle rahaa. Oikeesti siihen ei ole ainakaan vielä kuulunu mitään pimeää. Ollaan seukattu vajaa vuosi yhdessä tämän pojan kanssa ja sen isä on noin puoli vuotta antanut mulle rahaa. Ihan satasia kerrallaan. Mulle tulee jotenkin huono ja väärä olo tästä. Jotenkin sellanen likainen olo ja tuntuu väärältä. Vaikka se olisi viatontakin ja varmaan onkin, nii miksi se äijä säälii minua tolleen? Ja mitäs jos se päättääkin alkaa vaatimaan rahoja takasin? Ei mulla olisi antaa mitään takaisin. :( Jotenkin ahdistaa.

Se isä ei ikinä perustele asiaa mitenkään tai puhu siitä mitään. Ekan kerran antoi rahaa tuodessaan vaimonsa tekemiä munkkeja meille vappuna. Siinä munkkilaatikon päällä oli kirjekuori, jossa vappukortti ja 200 e rahaa. Se "appi" vinkkasi sen olevan mulle. Otin sitten ne rahat, en sanonut poikaystävälle niistä mitään. Näytin vaan sen kortin. Sit mulla oli synttärit elokuussa, jolloin sain poikaystävän vanhemmilta 100 euron lahjakortin Pentikille, synttärikortin, jossa kehotettiin ostamaan jotain nättiä kotiin ja vielä lisänä 300 euroa käteisenä. Yhteensä siis reilun 400 euron lahja pojan tyttöystävälle. :O Siitä jo sit kerroinkin poikaystävälle, koska olin niin järkyttynyt. Hän käski mun lopettaa nurisemisen ja olemaan kiitollinen.

Nyt jouluna sain poikaystävän vanhemmilta poikaystävän vinkkaaman laukun, jonka poikaystävän äiti ojensi. Syrjemmällä "appi" antoi vielä kaksiosaisen joulukortin, jossa 200 euroa. He tai appi ovat hummanneet minuun ihan hirveästi rahaa. Jostain syystä mua loukkaa tuo ja epäilyttää. Alkaako ne tai appi vaatia multa takaisin jotain? Miks ihmeessä he tai hän tekee noin? "Apen" ojentaessa kuorta ja kurkatessani sisään yritin olla ottamatta sitä vastaan ja kysyinkin vielä, et miks ihmeessä hän noin tekee. "Appi" pisti vaan sormensa suunsa eteen ja sanoi shh poistuen sivummalle.

On huono omatunto, kun en kertonut noista vappurahoista enkä joulurahoista poikaystävälle. En tiiä myöskään tietääkö hänen äitinsä vai ei ja suuttuisiko jos tietäisi.. :/ Joulurahat mulla on vielä tallella. Pitäisikö ne kuitenkin antaa takaisin "apelle" ja käskeä lopettamaan tuon rahan antamisen? En tahtoisi kuitenkaan tulla vihatuksikaan. On niin vaikeeta pitää hyvät välit "appivanhempiin" ja mulla ne kuitenkin vielä on, mut olisko enää jos kertoisin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo omituista, jos et kuitenkaan mikään köyhä tulitikkutyttö ole. Kerro poikaystävällesi.

Vierailija
2/14 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan tavalliselta kuulosta, kun on kielletty puhumasta. Ihan ok, 3/5 :) Sait mielenkiintoni hetkeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat varmaan tyytyväisiä sinuun miniäehdokkaana. Olet varmaankin nätti ja söpö kunnon tyttö hyvästä perheestä jne. ja ovat tyytyväisiä, että heidän poikansa on kohdannut sinut. En usko, että siihen liittyy mitään sen oudompaa.

T. Rehellinen vastaus keski-ikäisen tädin suusta

Vierailija
4/14 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa tietenkin seksipalvelusta sinulta.

Vierailija
5/14 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kerrot rahoista miesystävälle. Kiitä rahoista miesystävän äitiä. Jos hän hämmästyy, siitä saat tietää, ettei hän tiennyt rahoista. Älä ota rahaa vastaan, jos on huono tunne. Ei sittenkään, vaikka miesystävän isä suuttuisi.

Vierailija
6/14 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti aina jo edellämainitut niljakkaat syyt miksi "appi" sinulle rahaa antaa.

Positiivisempi mahdollisuus on se että "appi" pitää sinua poikaystävääsi järkevämpänä rahankäyttäjänä arvellen että pojalle antamalla ne menisi turhuuksiin mutta sinun käyttämänäsi ei. Jos pätäkkää on niin haluaa auttaa lastaan ja tämän tyttistä maailmassa eteenpäin mutta ehkä pitää lastaan vähän hunsvottina.

M

Vierailija
7/14 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on kyllä sekin, ettet kerro.

Saako poikaystävä itse vanhemmiltaan rahaa? Kun noin murahti noista sun lahjoista.

Tulee pakostakin mieleen kuvio, jossa pojan tyttöystävälle maksetaan pojan kanssa olemisesta. Jos tuo kauan jatkuu ja totut rahan saamiseen, voi miettiä onko seurustelu rahan ansiosta jatkunutkin kauemmin kuin muuten. Kieltäytymällä rahasta todistaisit pojan vanhemmille, että et ole rahan perässä. Onko poika ujo tai muuten "epäsuosittu" naisten keskuudessa tai sitten sinä todella kaunis, kun tuolla tavalla halutaan pitää tyttöystävä tyytyväisenä?

Vierailija
8/14 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ota rahoja vastaan jos niin inhottaa. Tai voit antaa ne vaikka mulle :D

Vierailija
9/14 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa on kyllä sekin, ettet kerro.

Saako poikaystävä itse vanhemmiltaan rahaa? Kun noin murahti noista sun lahjoista.

Tulee pakostakin mieleen kuvio, jossa pojan tyttöystävälle maksetaan pojan kanssa olemisesta. Jos tuo kauan jatkuu ja totut rahan saamiseen, voi miettiä onko seurustelu rahan ansiosta jatkunutkin kauemmin kuin muuten. Kieltäytymällä rahasta todistaisit pojan vanhemmille, että et ole rahan perässä. Onko poika ujo tai muuten "epäsuosittu" naisten keskuudessa tai sitten sinä todella kaunis, kun tuolla tavalla halutaan pitää tyttöystävä tyytyväisenä?

Veikkaan myös tuota, että poika on joko liian ujo hissukka tai vastuuton hunsvotti vanhempiensa mielestä ja tyttöystävää pidetään pojan "pelastajana", jolloin halutaan pitää tyttöystävä tyytyväisenä. En usko mihinkään hyväksikäyttökuvioon lainkaan. Jos pojan vanhemmat ovat varakkaita, pari satasta voi olla heille pikkusumma. Itse ehkä kieltäytyisin rahasta välillä, mutta ottaisin vastaan, jos olisi tarve (ehkä sanoisin, että käytetään se ruokaan ym. hyödyllisiin hankintoihin). Ole vain tyytyväinen, että pojan vanhemmat pitävät sinusta.

Vierailija
10/14 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli ensin mieleen, että appiukolla olisi jotain seksuaalisia taka-ajatuksia ja alkaisi myöhemmin kiristämään, mutta juttua pidemmälle lukiessa, kun luin poikaystävän suhtautumisesta, tuli mieleen, että ehkä kyse on sittenkin siitä, että appivanhemmat yrittävät jotenkin ostaa pojalleen seurustelukumppanin.

Tiedätkö poikaystäväsi taustoja? Onko hänellä jotain hämärää menneisyydessään? Ei tuo normaalia ole, minua ainakin alkaisi pelottaa. Jos tyyppi on vaikka kolkannut entisen tyttöystävänsä tai ollut vankilassa tms. Nyt yritetään uusi tyttöystävä pitää tyytyväisenä ja kiitollisuudenvelassa, jotta ei lemppaisi poikaa.

Vierailija
11/14 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa on minun äitini mulle sanonut. "Jos joskus löydät likkakaverin niin perinnöt menevät suoraan naisen tilille." (Olettaen tietenkin, että on suht jalat maassa oleva nainen.)

Luulen, että ne yrittää ostaa susta miniän.

Vierailija
12/14 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, aina kun mä annan rahaa tavallaan pojalleni, niin annan sen rahan pojan tyttöystävälle. Koska kasvatuksesta huolimatta mun poika ei osaa hetkeäkään käyttää rahaa, kaikki on pakko tuhlata heti ja ostaa kaikkea ihmeellistä turhaa paskaa. Kun annan tyttöystävälle rahaa, tiedän että rahaa käytetään ruokaan ja laskuihin.

Vierailija
13/14 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ap: noi muutamat sataset on keski-ikäisille työssäkäyville ihan pikkurahoja, joten appivanhempasi eivät ehkä näe, että olisivat erityisen paljon antaneet rahaa. Ihan vaan taskurahoja.

Vierailija
14/14 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo ja niinpä niin. Ai niin, vielä lässyn, lässyn.

Trollolloolooooooo