Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako mennä ottamaan ripsien ja kulmien värjäys? Olen saanut nuo lahjaksi. Onko jotain haittoja?

Vierailija
28.12.2017 |

Huomasin tässä tuon lahjakortin menevän vanhaksi tämän vuoden puolella. Soitin ja sain tietää tuossa yhdessä paikassa olevan vielä paljon aikoja jäljellä huomiseksi ja lauantaiksi. Mieli tekisi mut jotenkin hirvittää. Voiko niistä tulla ihan hirveät tai onko vaarallista?

Meikkaan päivittäin ja häissä oli ripsipidennykset. Ne vähän häiritsi silmiä mut ei mitään allergista reaktiota kuitenkaan tullut. Mies kannustaa minua menemään tuohon ripsien ja julmien värjäämiseen koska lahja oli häneltä. Auttakaa tekemään päätös menenkö vai en. Tietysti kannattaisi antaa sitten vielä eteenpäin tuo jos en itse mene. Sehän olisi kuin rahaa pistäisi roskiin jos jättäisi lahjakortin käyttämättä. En vaan tiedä pääsisikö kukaan tuttu siihen enää näin lyhyellä varoitusajalla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan, kuluu nopeasti pois.

Vierailija
2/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmat saattaa aluksi näyttää liian tummilta mutta niihin tottuu ja ne kuluu aika nopeasti. Sinuna menisin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmien värjäys on kaamean näköinen jos olet aidosti blondi. Ripsien värjäyksestä jotkut saavat allergisen reaktion.

Vierailija
4/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole saanut noista mitään allergiaa, vaikka hajusteille ja ruoka-aineille yliherkkyyttä on.

Vierailija
5/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä. Itse olen käynyt useamman kerran, ripseni ja kulmani eivät ole aivan värittömät, mutta sellaiset vaaleanruskean harmahtavat, kuten myös hiukseni, astetta tummemmat vain. Antavat "ryhtiä" kasvoihin, jopa 1,5 kk. Alussa kulmat voi olla tosi tummat, mutta pian vähän haalistuvat.

Vierailija
6/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmien värjäys ainakin on hyvä. Ripsien värjäys on epämiellyttävää ja silmäni vuotavat vettä ja väri kirvelee silmiä. Joissakin paikoissa väriä pyyhitään kovakouraisesti pois painamalla silmää. Käyn vain tietyissä paikoissa nykyään ripsien värjäyksessä.

Vierailija
7/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan väri säilyy ripsissä ja kulmissa? Kuinka usein käytte värjäyttämässä?

Vierailija
8/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmia en kyllä värjäis.. Paitsi jos haluaa näyttää mieheltä.

Vierailija
9/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette värjää itse?Todella typerää käydä maksamassa kun samalla rahalla saa 20x.

Vierailija
10/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette värjää itse?Todella typerää käydä maksamassa kun samalla rahalla saa 20x.

Lisäksi käyttävät monessa paikassa täsmälleen samoja aineita kuin itse voi kaupasta ostaa.

Vierailija
11/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä. Ei ole vaarallista. Kulmiin voi valita myös vaalean värin tai pitää väriä vain pari minuuttia, niin lopputulos ei ole liian tumma.

Vierailija
12/12 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Rohkaistuin nyt sitten tilaamaan ajan huomiselle, niin tulee tuokin lahjakortti käytettyä. Aion myös vinkkienne mukaisesti pyytää kulmien värin melko vaaleaksi, koska olen tosiaan luonnostani blondi. Olisi kamalaa saada jotkut mieskulmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä