Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-mies rakastaa edelleen minua mutta otti itselleen nuoremman koska minä en halua enää lapsia.

Vierailija
28.12.2017 |

Palataan yhteen sitten myöhemmin kuitenkin. Kunhan ensin tekevät sen lapsen ja ovat hetken aikaa yhdessä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit lähettänyt miehesi siihen "Ensitreffit synnärillä" realityyn. Ei olisi tunteita sotkemassa kuvioitanne.

Vierailija
2/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei ollut silloin kun erottiin. Siis ohjelmaa. Kiva tyttö sillä on mutta ei sellaista oikeaa.

Tavallaan tää on todella surullista koska ollaan yhteydessä kuitenkin koko ajan exän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai tosissaan aio palata yhteen,? Jatka elämääsi ja ala haikaile menneitä. Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
4/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottakaa suoraa polyamorista suhdetta.

Vierailija
5/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se käy sille naiselle että olisi useita suhteita. On nyt jo mustasukkainen.

Ja joo, oon mennyt eteenpäin- mulla on itsellä myös uusi suhde.

Ollaan exän kanssa yritetty olla niin ettei oltais tekemisissä mutta ei se oikein kunnolla onnistu.

Vierailija
6/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään muilla ole samanlaista?

Vierailija
7/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat olla ihan vaan hullu.

Vierailija
8/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oo.

Vierailija
9/11 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaan myöntäisit avoimesti, että sulla on mielenterveysongelmia? Ja hakisit niihin apua. PItäisi hyväksyä se, että suhteenne on ohi, ja jatkaa eteenpäin. Ei sun uusi suhtees mitään eteenpäinmenoa todista, jos tuolla lailla exän perässä roikut. Ei kuulu sulle onko hänen nyksänsä oikea vai ei. MInun mieheni ex yritti vuosia jatkaa heidän "suhdettaan" ihan vaan sillä että hausi riidellä joka asiasta, eikä sopia mitään. Sillä lailla sai jatkuvasti olla yhteydessä exäänsä ja tunteen palo oli kovaa, varmaan hänen elämässään ei mitään muuta ollutkaan kun halu riidellä intohimoisesti exänsä kanssa.  Eikä poikennut mitenkään siitä, miten eleli aikanaan siinä suhteessaan, yhtä riitaa oli kuulemma koko homma. Oli varsin vastenmielistä, mutta pikku hiljaa on vaiennut, kun ei kukaan enää vastaa hänen soittoihinsa tai viesteihinsä. Varmaan edelleenkin siellä seurustelee mielikuvissaan mieheni kanssa. Tajuamatta että muualla on vuosia menty eteenpäin, ihmiset ovat muuttuneet ja elämät tosiaan menneet eteenpäin. Menneisyyteen jumiutuminen on kauheimpia kohtaloita mitä ihmisellä on, jää koko elämä elämättä. 

Vierailija
10/11 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikäs ei?

Maailmassa on tuhat ja yksi tarinaa.

Vierailija
11/11 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei ollut silloin kun erottiin. Siis ohjelmaa. Kiva tyttö sillä on mutta ei sellaista oikeaa.

Tavallaan tää on todella surullista koska ollaan yhteydessä kuitenkin koko ajan exän kanssa.

"Kiva tyttö sillä..." ei sul mittää narsismii olis? Jos on surullista niin lopeta ihmeessä se yhteydenpito. Vaikutat todella häiriintyneeltä ihmiseltä. Tai sitten tää on ihan vaan provo.