Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonathan - Ticket To Heaven - Kumpi Parempi ??? Mielipiteitä kaivataa...

13.07.2008 |

Nyt on ongelma eli kumpi olisi parempi.

Alesta ajattelin ja kiirekkin olis... eli kumman ottaisit? Miksi?

Itse jotenkin kallistun ticketin yksivärisyyteen, mutta.... A-P-U-V-A !!!

Ticketin hinta tuo 39,20e ja Jonathan 30,95e.... eli hinta ei ole paha...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu , unohtui mainita

että välikaudesta kysymys.

Pohdinta jatkuu... valikoimat vaan kapenevat joten mielipiteitä kehiin :D

Miinuksia ja plussia kummaltakin...

Meillä ei ole ollut välikautta haalarissa kummaltakaan joten valinta on vaikea... Legon haalarikin näytti olevan 40,00e :D

Vierailija
2/6 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticketissä näytti olebvan tosi pitkä selkä ja lyhyet lahkeet, ja syksyllä meillä varmasti ajellaan esim pyörällä, ja pelkäsin että lahkeet nousisivat ylöspäin ärsyttävästi. Sen takia valitsin noista jonathanin, saa nyt sitten nähdä onko se yhtään parempi. AInakin oli halpa, jossei toimi niin eipä tarvitse toista kertaa ostaa moista välikausiasua.

Talvella meillä on kyllä baggie, mutta leikitkin olleet erilaisia ainakin tähän mennessä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää Ticketin haalarimallista, ei toimi meillä juuri lyhyiden lahkeiden vuoksi. Lapset kiipeilee, "ratsastaa" tukkien päällä jne, jolloin haara nousee ylös ja lahkeet samoin. Tästä syystä viime talvenkin Ticketit jäi melkein käyttämättä...tylsää kun lahkeet nousee kengästä ylös. Eli itse en tykkää Ticketin haalareista (2osaisista sit sitäkin enemmän!!!) mutta tämä tuskin kaikilla mikään ongelma koska niin suosittuja tuntuvat olevan :))

Meillä useampi perus-Jonathan ollut ja tyytyväinen olen ollut...nyt nää uusitut tähti-mallistot vaan mietityttää, aika paljon vikoja viime vuotisissakin ollut. mutta mistä näistä koskaan tietää...

Molemmat varmaan hyviä, pitkäjalkaiselle ostaisin varmaan jonathanin tai jonkun muun, lyhytjalkaisella ticket voisi toimiakin :)

Vierailija
4/6 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Ticketit ihan loistavia, kun neiti juuri tynkäjalkainen. Muutenkin se yksivärisyys mielyttää ylikaiken. Tarvitsee olla tosi onnistunut leikkaus ja väriyhdistelmät, että tuosta tingin.

Mutta voin tosiaan uskoa, että Ticket ei mikään loistovalinta pitkäjalkaisille lapsille.

Vierailija
5/6 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, se Ticket nyt sitten voitti kun oli sopiva kokokin jäljellä.

Otin myös koe käyttöön ne TICKET TO HEAVEN henkseli irtohousut poikien värissä hintaa jäi enää 25,30e....

Sitten näin NIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ihanan REMU SUPERREMU Haalarin... voi , itku kun ehdin jo tuon UFFON hommata niin en raaskin sitä

dyykata.... Hinta olis "vaan" 46,25... HUOH...

Vierailija
6/6 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähneet missään J&J tytölle Ticketin takkia n 128-140cm missä olis vähän fleece vuorta ?