Sain maistraatista kirjeen, ja mies alkoi käyttäytymään todella epäilyttävästi
Otti kirjeen ja avasi kielloista huolimatta. No sieltä paljastui vain presidentinvaalien äänestyslomake. Mitä hän luuli, että kuoressa olisi? Tosi outoa. En saanut selitystä, hän lähti samantien töihin.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Unohdit provosta uusi mies, 0/sika
Ei ole provo.
Epäilikö hän minun menneen naimisiin vai että saisin tiedon hänen naimisiinmenosta, vai mistä voisi olla kyse? Ap
Oisko jotain lehtolapsia, tai sitten lasten omaisuusasioista huolehtii maistraatti.
Ainakin minun kuoressani lukee isolla kannessa "Ilmoitus äänioikeudesta vuoden 2018 presidentinvaaleissa"...
Vierailija kirjoitti:
Oisko jotain lehtolapsia, tai sitten lasten omaisuusasioista huolehtii maistraatti.
Miksi ja miten minä saisin maistraatista tiedon miehen lehtolapsista? Ap
Ei oikein provo uppoa, tee parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun lehtolapsi !
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun kuoressani lukee isolla kannessa "Ilmoitus äänioikeudesta vuoden 2018 presidentinvaaleissa"...
Niin lukee minunkin, muttei mies kinnittänyt siihen näemmä huomiota. Säikähti vaan kun huomasi että kirje on tullut maistraatista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun lehtolapsi !
Kyllä mies olisi huomannut jos olisin lapsia saanut, melkein päivittäin kun ollaan tekemisissä. Yhteisiä lapsia ollaan kyllä saatu. Mies on heidän isyyden tunnustanut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin lukee minunkin, muttei mies kinnittänyt siihen näemmä huomiota. Säikähti vaan kun huomasi että kirje on tullut maistraatista. Ap
Minäkin säikähdin, en huomioinut ensin sitä tekstiä äänestysoikeudesta. Luulin ensin että olen hakenut avioeroa humalassa.
Kaikille Suomalaisille tulee maistraatista ilmoitus äänioikeudesta, mutta vain Suomen kansalaisille.
Unohdit provosta uusi mies, 0/sika