Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhän alkkisperheen menestyvä lapsi..

Vierailija
28.12.2017 |

Todella surkea lapsuus väkivallan ja alkoholin keskellä kasvaen ja kuunnellen, että en ole mitään ja minusta ei tule mitään.

Nyt olen korkeakoulutettu ja erittäin hyvin toimeentuleva. Rakastettu puoliso ja äiti.

Ja nyt lapsuuden perheeni haluaa osansa. Äitini selittää minun puolisolle, kuinka olen heiltä perinyt tämän menestyksen ja vuodattelee muka onnen kyyneleitä. Katsoin ja ajattelin, että ei hele.. onko tuo tosissaan. Sisarukseni ovat jatkuvasti vailla rahaa. Syyllistetään, jos en lainaa. Takaisin en lainattuja saa. Minua kutsutaan itsekkääksi.

Koen etten ole mitään velkaa heille. Itse olen menestykseni eteen tehnyt töitä. Ja korjaan nyt sitä satoa ja annan lapsilleni kokemuksia, mitä en itse saanut. Raittiin rakastavan äidin. Kannustusta ja vähän mukavuuksiakin..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi alkkislässytystä. Pidä välit minimissä, vaan eipä se kännipuheluita estä.

Vierailija
2/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä. Ei tosin vielä lapsia. Kaikki haaveni yritettiin ampua alas. Nyt kun on maisteritutkinto ja hyvä työpaikka ja teen kaikkea kivaa sekä nautin elämästäni, niin olen "hyvin kasvatettu äidin tyttö". :))))) Just joo. Moni olisi tullut hulluksi ja ruvennut ryyppäämään itsekin. Onneksi joku sisäänrakennettu tahtotila säästi minut tuollaiselta elämältä. Jos minulle lapsia suodaan, nii aion olla heille läsnäoleva äiti. Ilman viinaa.

Ole itsekäs. Ei sinun tarvitse antaa kellekään mitään vain siksi, että ovat sukua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi geeniperimä ei määritä sitä, kuka on perhettä ja kuka ei. Ap, ihan turhaa vedät tuollaista kivirekeä perässäsi. Päästä irti.

Vierailija
4/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä istutaan. Tosin erosin lasten isästä, kun olivat ala-aste ikäisiä ja ollut viimeiset 7v. yh, mutta silti olen saanut säästöjä kasvatettua. Nyt sukulaiset ja erityisesti sisko loukkaantuneita, kun en rahaa jakele. Voin kuitenkin aina vedota yksinhuoltajuuteeni ja vastaankin aina, ettei ole ylimääräistä lainata. Silloin, kun opiskelin niin sain kuulla siitä, etten pärjää ja tuhlaan aikaani jne. En varmaan olisi lähtenyt opiskelemaan, jos teinivuosien poikaystävän perhe ei olisi kannustanut. Vieläkin olen kiitollinen heille. Omat vanhemmat halusi minusta kaupan kassan, koska äitinikin oli.

Vierailija
5/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, toki vanhemmat mielellään omii lasten menestyksen, ei siihen tarvi alkoholismia

Vierailija
6/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukku ei haavaa tee. Anna kutsua itsekkääksi ihan rauhassa, heidän sanansa eivät määrittele sinua. Pidä huolta itsestäsi ja omasta perheestäsi, älä tuhlaa mitään resursseja noihin ihmisiin - et sinä heiltä saa rakkautta ostettua.

Vierailija
7/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, toki vanhemmat mielellään omii lasten menestyksen, ei siihen tarvi alkoholismia

Normaalit vanhemmat ovat iloisia ja ylpeitä, jos lapsi  menestyy, mutta eivät todellakaan yritä pummia rahaa!

Vierailija
8/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on samanlainen känniääliö. Kukaan hänen lapsistaan ei ole mitään eikä ne mitään tarvitse paitsi selkäsaunan. Nyt yksi lapsista on paljastunut lahjakkaaksi junnukiekkoilijaksi (tällä lapsella eri isä kuin muilla ja isä on maksanut jääkiekkoharrastuksen). Niinpä vaan sisko on lähdössä poikansa mukaan Amerikkaan KUN poika pääsee NHL:ään pelaamaan. Muutama miljoonaa dollaria sopimusrahoja on jo siskon suunnitelmissa kulutettu... Ja kyse on siis junnukiekkoilijasta, jolla on peruskoulukin vielä kesken

Vierailija
9/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit vanhemmat ovat iloisia ja ylpeitä, jos lapsi  menestyy, mutta eivät todellakaan yritä pummia rahaa!

Jep ja normaalit vanhemmat tukee ja kannustaa lasta sekä mahdollistaa lapselleen parhaat mahdolliset lähtökohdat. Silloin saakin olla ylpeä. Toisin kuin nämä päävikaiset iskä ja äiskät, jotka oksentaa oman paskan elämänsä lastensa päälle ja haluavat pilata senkin.

Vierailija
10/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa veneessä istutaan. Tosin erosin lasten isästä, kun olivat ala-aste ikäisiä ja ollut viimeiset 7v. yh, mutta silti olen saanut säästöjä kasvatettua. Nyt sukulaiset ja erityisesti sisko loukkaantuneita, kun en rahaa jakele. Voin kuitenkin aina vedota yksinhuoltajuuteeni ja vastaankin aina, ettei ole ylimääräistä lainata. Silloin, kun opiskelin niin sain kuulla siitä, etten pärjää ja tuhlaan aikaani jne. En varmaan olisi lähtenyt opiskelemaan, jos teinivuosien poikaystävän perhe ei olisi kannustanut. Vieläkin olen kiitollinen heille. Omat vanhemmat halusi minusta kaupan kassan, koska äitinikin oli.

Tässä viestissä on erityisen ihanaa tuo teinivuosien poikaystävän perheen kannustus. Voi kunpa joskus vaikuttaisin maailmaan yhtä positiivisesti! Ehdotan, että lähetät heille kirjeen, jossa kiität heidän vaikutuksestaan sinun elämääsi. He eivät välttämättä ole ymmärtäneet, miten iso asia se oli ja ilahtuisivat varmasti.

Vierailija
11/11 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kannustavat ja tukevat vanhemmat, jotka mahdollistavat esim. opinnot niin, ettei lapsen tarvitse miettiä toimeentuloa ja asumista opintojen aikana, niin ehkä silloun osa kunniasta kuuluukin vanhemmille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan