Näkijää paikalla??? Auttakaa.
Minulle tärkeä rannekoru on kadonnut, enkä löydä sitä mistää. Näkisikö joku oikea näkijä missä se koru on???
Kommentit (22)
Tuosta aloituksesta tuli päänsärky.
Sänky? Lattialla. Siivoa asuntosi.
Onko siinä joitakin laattoja?
Lattialla sen näkisin. Vähän syrjässä. Voi olla kylpyhuoneessa tai sängyn alla.
Ei kukaan oikeasti voi nähdä missä korusi on. Koita ihan itse järkeillä.
Näen konkun korulaatikon(puisen) ja kaappeja. Mutta kai olisit niistä jo katsonut ja miksipä se siellä olisi.
Siinä se on kyphyhuoneen hyllyllä, lähellä saippuaa. Ottaa nyt vain silmän käteen ja katsoon. Saippa voi muuten olla keittiössäkin. Saippuan lähellä joka tapauksessa.
Tervetuloa Viroon, rannekorusi on jo täällä.
Korussa on mustia helmiä, jossa Eiffel torni lisäkoruna. Onko ketään oikeaa näkijää? Onko koru hävinnyt kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Korussa on mustia helmiä, jossa Eiffel torni lisäkoruna. Onko ketään oikeaa näkijää? Onko koru hävinnyt kokonaan?
Oletko käynyt jossakin kaupungilla? Näen vettä, ehkä sillan. Julkista liikennettä menee läheltä. Voi olla metro, bussi tms.
Entäs semmoine uni että juna meni tunneliin ja pyssy pamahtaa ja kyy käärme luikertaa pitkässä heinässä?
Vierailija kirjoitti:
Entäs semmoine uni että juna meni tunneliin ja pyssy pamahtaa ja kyy käärme luikertaa pitkässä heinässä?
Olet lankeamassa syntiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tärkeä rannekoru on kadonnut, enkä löydä sitä mistää. Näkisikö joku oikea näkijä missä se koru on???
Eräs on kyllästynyt tyylittömään rihkamaan ja toivoi sen pois. Koru löytyy, kun sovit asiat hänen kanssaan, jos on enää tarpeen.
En ole näkijä mutta ilmestyi kuva sohvasta, sohvatyynyjen välissä?
Kerro meille sit mistä löytyi jos löytyy!!
Turvaa ap Jeesukseen. Rukoile ja pyydä johdatusta yleensäkin elämässäsi. Triljoona kertaa parempi vaihtoehto kuin "näkijät". Samaa suosittelen muillekin, juuri Sinulle myös.
Se on minulla!
T: romanialainen povari (nähtiin tänään)