Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sohvalla makaava työtön

Vierailija
27.12.2017 |

Ja minulla on viesti teille sohvalla makaajista valittaville aktiivimallia kannattaville työllisille. Minua ei kiinnosta pätkääkään mitkään aktiivimallit tai muutkaan työttömyysturvan heikennykset kun minä en sellaisia saa. Töihin en ole menossa nyt enkä koskaan eikä minua ole saatu tähänkään mennessä työkkäriin edes -40% leikkauksella perusosaan. Hengissä olen pysynyt ja pysyn vastakin, sohvalla. Te, jotka hurraatte että nyt saadaan laiskurit liikkeelle olette omaa oksaanne sahaavia idiootteja. Kaikki heikennykset on pois ainoastaan niiltä työttömiltä, jotka kilpailevat juuri teidän kanssanne työpaikoista ja sitä kautta ne ovat pois myös teiltä. Minua sen sijaan ei kiinnosta tippaakaan mitä täällä tapahtuu.

Ugh, olen puhunut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja myös Vartiaiselle ja myös kokoomusporukalle, en aio muuttaa, en aio mennä kurssille, en aio tehdä yhtikäs mitään työllistymiseni eteen, ihan vaan vittuillakseni. Aion maata perseelläni lopun ikäni vaikka olen kouluja käynyt mies parhaassa iässä.

Siinä teille kohtaanto-ongelmaa, runkkarit.

Vierailija
2/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallesi uralle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos provpn tarkoitus on saada ihminen raivostumaan niin 5/5. Olet vitun rasittava ihminen.

Vierailija
4/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei aktivointi koske, mutta solidaarisuudesta työttömiä kohtaan. Haukun poliitikkoja. 

Ihanaa, että ette ole kyykytettävissä. Antakaa takaisin olemalla ylpeästi työttöminä. Sipilä menetät kaiken kannatuksen.

Vierailija
5/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä makaan sängyssä, kun ei oo sohvaa. Kovissa kivuissa. Työkyvylliseksi todettu. Vittu kun pystyskin edes yli tunnin joskus nukkumaan.

Vierailija
6/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sohvalla makaava työtön.

Entinen ahkera ja aktiivinen puurtaja.

En vaan jaksa enää olla kiltti tyttö. Siitä kun ei saa palkaksi kuin paska niskaan.

P.S. Minulla on iso sohva, monta ihanaa torkkupeittoa ja kauniita tyynyjä 😄

Vierailija
7/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sohvalla työhakemuksia kirjoittava työtön... Sohvalla istun läppäri sylissä, selaan työpaikkailmoituksia, tarvittaessa kyselen sähköpostitse lisätietoja, kustomoin CV:n tehtävän vaatimalla tavalla, kirjoitan hakemuksen joka toivoakseni on sekä erottuva että selkeä samanaikaisesti - yhtä tyhjän kanssa. Välillä täyttelen vaihteeksi hakemuksen työvoimakoulutukseen, tai naputtelen taas yhden rekryfirman sähköisen hakulomakkeen täyteen. Kun päivän hakurumba on täynnä, käyn haukkaamassa happea ja palaan sohvalle, tällä kertaa kehittämään ammattitaitoani sivistävien tehtävien parissa. Kyllä sohva on työttömän kaveri numero yksi!

Vierailija
8/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun eläkeikään mennessä on eläkevarat sitten niin vähissä, että eläkkeitä on varaa maksaa vain ahkerasti koko elämänsä töitä tehneille ihmisille. Takuueläke tullaan poistamaan joten työttömyyden ammatikseen valinneet eivät silloin tule saamaan mitään etuuksia. Katotaan, naurattaako sua sitten enää.

Vierailija
9/13 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin makaan sängyssä. Muuta en jaksa. Ihminen ei jaksa loputtomiin.

Vaihtaisin erittäin mielelläni osia jonkun terveen kanssa, jolla ei ole muuta ongelmaa kuin huono sää.

Vierailija
10/13 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä, mutta allekirjoitin aloitteen, koska haluan tukea niitä joille asialla on merkitystä. Ja olihan tuo mukavaa olla vaihteeksi aktiivinen ja allekirjoittaa, niin ei ole ihan pelkkää makoilua tämä elämä. :)

Vierailija
11/13 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin makaisin sohvalla aktiivimallin tultua voimaan. Mutta koska en pidä makaamisesta, harrastan kaikkea mielenkiintoista. Työnhaku ei nyt vähään aikaan innosta.  

Vierailija
12/13 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun eläkeikään mennessä on eläkevarat sitten niin vähissä, että eläkkeitä on varaa maksaa vain ahkerasti koko elämänsä töitä tehneille ihmisille. Takuueläke tullaan poistamaan joten työttömyyden ammatikseen valinneet eivät silloin tule saamaan mitään etuuksia. Katotaan, naurattaako sua sitten enää.

Satoja tuhansia ihmisiä heitteillä, rahattomina. Hieno yhteiskunta.

Vierailija
13/13 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sohvaeläjät, ottakaa kissa. Se makaa siellä kanssanne ja on lämmin ja pehmeä.