Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni aloitteleva saliharrastaja käyttää turhaa aikaa siihen, että treenaa koko kroppaa, vaikka naisille on tärkeää ainoastaan, että löytyy pulleat hauikset ja sata kg nousee penkistä

Vierailija
27.12.2017 |

Ihan sama, onko jalat kuin jäätyneet pulkannarut ja heikot kuin rippikouluikäisellä tytöllä, ainoastaan rinta ja hauis ratkaisee. Yli 100 kg on myöskin ihan turha nostaa penkistä, koska naiset eivät tuon suuremmista lukemista mitään ymmärrä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä  pullistelijoista joten ihan hyvä vaan jos saliharrastaja treenaa koko  kroppaa. Kippari-Kalle ei ole koskaan ollut mielestäni mitenkään erityisen hot.

Vierailija
2/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satakiloa nostaa kuka tahansa pulkannaru muutaman viikon treeneillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 90 % naisista ei kiinnosta vähäänkään se, paljonko mies nostaa penkistä. Se, miten mies pystyy keskustelemaan, on paljon tärkeämpää.

Vierailija
4/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyiiii, juuri toisinpäin! Laihat, lihaksettomat jalat miehellä on karseinta mitä voi olla. 

Vierailija
5/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.fi/search?q=henry+lehtola&client=ms-android-huawei&p…

Esimerkki miehestä joka näyttää liiallisen treenaamisen ja hormoonien käytön takia järkyttävältä.

Vierailija
6/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisille tärkeintä on se perse, että voi laittaa belfieitä. Ei kukaan trendikäs nykynainen edes nosta penkistä.

Vierailija
7/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.fi/search?q=henry+lehtola&client=ms-android-huawei&p…

Esimerkki miehestä joka näyttää liiallisen treenaamisen ja hormoonien käytön takia järkyttävältä.

Aivan luonnottoman näköiset hauikset. Yök.

Vierailija
8/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Itse olen salilla tavoitteellisesti treenaava lihaksikas nainen ja ainakin minusta olisi tosi naurettavaa jos mies vain veivaisi hauista ja penkkiä. Sitäpaitsi hyvin treenattu ojentaja tuo enemmän muotoa käsivarsiin kuin hauis. Tärkeintä on, että treenaa tasapuolisesti koko kroppaa jos nyt kerran treenaa salilla. Miesten penkki/mave/kyykky tms. lukemat ei kerro mulle mitään, joten sinänsä ihan sama paljonko penkistä nousee. 

Sitäpaitsi kaikki naiset eivät tosiaankaan pidä lihaksikkaista miehistä. Esim. kaksi hyvää ystävääni pitävät eniten hoikista pitkänmatkanjuoksija-vartaloista ja heille näkyvät lihakset ovat turn off.  Toinen ystävä taas pitkää isimasuisista, vähän plösöistä nallekarhuista. Itse taas pidän entiten kunnon näyttävän näköisistä lihaksista, mutta olen tässä ihan poikkeus kaveripiirissäni.

Vierailija
9/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki treenaa naisia varten, jos vaikka työn puolesta tarvitsee fyysistä voimaa.. palomies, poliisi, vapaa-ottelija..

Vierailija
10/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on tyypillinen kanan koipi -treenaaja. Käydään salilla treenaamassa yläkroppa ja jalat ovat laihat tikut.

Kananpojat ovat Yleinen naurunaihe salilla.

Vierailija
11/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk salilla väkisin bodattu body, kaikinpuolin ällö.

Vierailija
12/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään miehillä eniten hölkkääjien ja tennispelaajien kropista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi