Olen ihastunut lähikaupan kassaan :/
Hän juttelee minulle ja tervehtii minua niin iloisesti. Minulla on vain käsitys ettei niitä ole sopiva lähestyä sillä tavalla, vaan ystävällinen käytös kuuluu työhön.
Kommentit (11)
Pari kaupan tytteliä taas on tuijottelusta päätellen olleet minuun ihastuneita, mutten oikein tiedä että mitä sellaisessa tilanteessa pitäisi tehdä. Eihän se nyt kovin sopivaa ole toista alkaa ahdistelemaan työssään, aivan kuten ei työssäolevankaan asiakastaan. Siihenpä ne sitten jäi, tiedä sitten odottivatko minun tekevän jotain mutta ihastukset vaikuttaa olevan onneksi ohitse.
Tiedän tuon tunteen. Minunkin lähikaupassa on aivan ihastuttava myyjätär, tervehdimme myös muuallakin jos näemme, mutta tuohan nyt on aivan normaalia käyttäytymistä.
Lähikaupan kassat haluaa sulta vaan rahaa.
Kuuluu asiakaspalveluun olla ystävällinen ja hymyillä. Olet vain asiakas muiden joukossa.
Juu minun lähikaupassa on myös komea ja ihana myyjä. On vaan luultavasti minua nuorempi mutta kivahan siellä on kaupassa käydä kun se on myymässä:).136
TV:n uutistenlukija hymyili mulle. Miten vastaan tähän yllättävään flirttiin?
Tuo on ikiongelma. Bussikuski hymyilee, pankkivirkailija hymyilee ja ambulanssikuski hymyilee hakiessaan minua sairaalaan.
Kaikki, kaikki he ovat minuun äärettömän ihastuneita.
Niinhän me kaikki aina välillä ollaan. Onneksi menee ajastaan ohi.
Jotkut on vieneet asiat astetta pidemmälle.
Seurailin alkuvuodesta, kun lähikaupan nuori ja nätti työntekijä (välillä kassalla, välillä hyllyjen välissä) sutinoi naapurikorttelin UKKOmiehen kanssa. Luulin että noin käy vain elokuvissa, mutta todistin lämmintä asiakassuhdetta useammankin kerran hiljaisessa kaupassa.
Tyttö on edelleen kaupassa töissä, miestä en ole nähnyt vähään aikaan. Vaimonsa ja lapsia näen usein, eikä voi olla muistamatta tuota...
Kaupankassalla ollut seksikäs blondi näytti minulle rintansa ja puristeli niitä, nuoli huuliaan ja vinkkasi silmää. Ajattelin, että näen unta. Niin olikin, heräsin housuuni lauenneena ja sormet tahmaista nakkia kouristuksenomaisesti puristaen. Nousin ja keräsin petivaatteeni ja vein ne pesukoneeseen, ettei äiti taas suuttuisi spermaisista lakanoista.
Keijo 44
Tyttö lähikaupan, vieläkö rakkautes on kaupan? Sua oon odottanut niin kauan, vain sinut Mä haluan.
Hae YouTubesta Joma, lähikaupan tyttö. Ukko ihastunut kassaneitiin ja herrasmiehenä kyselee onko tämä prostituoitu.