Kaatuuko yhteenmuutto kissaani? Asuntoon tulisi lapsi, jolle kaikki ihorikot on todella vaarallisia :(
Asiasta ollaan puhuttu ja välillä ollaan molemmat uskottu asioiden järjestyvän kyllä, kunhan vähän pidetään lasta kauempana kissasta ja opetetaan olemaan hakeutumatta kissan seuraan. Tietysti aina myös aikuinen vahtisi tilannetta. Todennäköisesti lapsen äiti tulisi raivostumaan asiasta pahasti ja se vaikeuttaisi kaikkien välejä. Tahtoisimme silti kovasti muuttaa yhteen ja siihen kuuluisi kissanikin.
Lapsella nuo ihorikot siis helposti tulehtuvat ja tulee sairaalareissu. Stressaa miettiä tätä. En tahdo luopua kissasta, mutta tietenkään lapsenkaan terveyttä ei saa vaarantaa. Voi kun tietäisi mitä tässä pitäisi tehdä..
Kommentit (28)
Varma nakki tämä kissa vs lapsi.
Niin kuin tuo toinenkin kissa-provo.
Molempiin olen vastannut tulisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutto kaatuu lapseen ja sen sairauteen, ei kissaasi.
Totta. Miksi ottaa sairas lapsi kiusoikseen?
Siltä isältähän voi periytyä lisää epäkelpoja penikoita.
Hyi mikä kommentti. Olen itse eläinrakas ja vegaani, mutta hulluksi menee jos eläin asetetaan ihmisen edelle.
Ei ole kissan vika kyseinen tilanne millään tapaa. Paras että asutte erillään.
Helppoa, lapsi tulee aina viimeisenä tällä palstalla. Joku voisi joskus laatia provon, jossa vastakkain olisivat aloittajan kissa ja kissa miehen edellisestä liitosta.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa, lapsi tulee aina viimeisenä tällä palstalla. Joku voisi joskus laatia provon, jossa vastakkain olisivat aloittajan kissa ja kissa miehen edellisestä liitosta.
Ei tarvi, kun niiden kanssa ei ole mitään ongelmaa. Omani ja mieheni kissat ovat ystävystyneet täysin ja miehen kissa on mulle rakkaampi kuin poikansa voisi koskaan olla. Se vaan on niin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Kissaihmiset ovat kyllä umpi-idiootteja. Pitäis kaikkia persieseen panna paksulla kullilla ilman rasvaa ja siis väkivalloin kysymättä isommin lupia. Tai korkeintaan voisi käyttää niistä kateista keitettyä rasvaa siinä hommassa :))
Pohjoskarjalainen peräkammarin poika heräsi...
Tollanen tyypillinen tappaja-raiskaaja-persu.
Ja eritoten kissa on turvassa kun lapsi asuu eri kämpässä