Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hassua teillä on tapahtunut lemmikkien kanssa?

Vierailija
27.12.2017 |

Mä aloitan. Tein muutama vuosi sitten joulusiivouksen. Olin saanut kaikki paikat siivottua todella puhtaaksi. Ainoastaan vessanpönttö oli enää siivoamatta ja se oli todella törkyinen. Yhtäkkiä pöntöstä kuuluu molskahdus ja olohuoneeseen ryntää kauhistunut märkä kissa. Tajusin kissan tippuneen pönttöön ja yritin saada sen nopeasti kiinni. Tämän huomattuaan säikähtänyt kissani päättää ruveta juoksemaan ympäri asuntoani minua karkuun. Jonkin ajan kuluttua tajuan onneksi lopettaa kissan jahtaamisen ja kissan rauhoituttua pystyn ottamaan sen kiinni ja sitten suihkuun yhdessä.
Lopuksi vain uudestaan kotia siivoamaan. Silloin potutti aivan valtavasti mutta nyt osaa jo nauraa tapahtuneelle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tanskandoggi astui mua. Kun suihkun jälkeen kurottelin alastomana pylly pystyssä sukkiani sohvan alta. Se oikeasti tuli sisään ja kävi nylkyttämään. :D

Hyi. Et oo tosissas. 

Vierailija
2/4 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku sairas päässy avohoitoon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kissani oli vasta hetken ollut meillä, niin pikkusiskoni oli kylässä ja unohti pytyn kannen ylös, niin että molskis, sinnehän se kissa hyppäsi ja juoksi kanssa ympäriinsä ihan märkänä. :D

Silloin kun samainen kissa oli juuri tullut meille, ilmeisesti jännityksissään pissasi sängylle kun makoilimme siinä. En edes ensin huomannut että pissasi, kunnes vasta kun nousin ylös. Huvittavaa on se, että olin ottanut kissasta kuvaa juuri sillä hetkellä kun pissasi, ja se on edelleen mulla puhelimessa. Aina vaan jaksaa naurattaa kun näkee tuon kuvan. Voi pientä. :D <3 

Toinen kissoista pissasi kerran sängylle, saimme kiinni "itse teossa" ja kun poikaystävä nosti sitä sieltä sängyltä, pissasi edelleen niin että ne pissat suihkusivat ympäri huonetta. :D

Vierailija
4/4 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelläni olo kaksi kissaa. Tyttö ja poikakissa. Veljeni antoi palan kinkkua tyttökissalleen. Vähän ajan päästä poikakissa tuli paikalle ja antoi tyttökissalle useamman korvatillikan. Tämän jälkeen poikakissa otti kinkun palasen suuhunsa, käveli sohvalla makaavan veljeni luokse työntäen päänsä veljeni paidan alle. Kissa piilotti sen kinkun veljeni vatsan päälle ja lähti tyytyväisenä menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi