Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ukko meuhkaa ja huutaa

Vierailija
26.12.2017 |

Mietin jo taannoin eroa, kun mies uhkailee erolla ja keksii tarinoita. Tämän lisäksi, jos poika tekee väärin ja kiellän / opetan sitä, mies alkaa huutaa pojalle.

Pitää varmaan valmistella eroa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos kysyn jotain pojalta, poika ei ehdi kuin vähän vastata niin alkaa kritisoimaan ja vastaamaan puolesta.

ap

Vierailija
2/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuiko viina kesken?

Vierailija
4/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi oma asunto sinulle ja oma rauha, turvallisuus lapselle. Raivoava mies ei ole hyvä kumppani.

Vierailija
5/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuiko viina kesken?

Onneksi ei sentään juo..ap

Vierailija
6/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies aivan tosissaan halunnut erota, vai onko se ollut lähinnä sellaista uhoamista, jota ei oikeasti tarkoita?

Vierailija
7/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta terveeltä, lapsi kärsii erittäin paljon tuosta, elinikäiset traumat tiedossa.

Vierailija
8/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan meidän yläkerran porukalta. Isä työttömänä ja "hoitaa" kahta lasta kotona (=pelaa pleikalla päivät pitkät, mistäkö tiedän no siitä huudosta joka kuuluu mm. liesikuvun kautta ), joka päivä aamusta iltaan kuuluu karjumista lapsille ja ihan uskomatonta nimittelyä mm. ky*pänaamaksi.

Olen siis töiden takia vaihtelevasti kotona, mutta aina kun olen kotona niin kuuluu huutoa. Olen miettinyt jo pitkään missä vaiheessa olisi syytä tehdä lastensuojeluilmoitus. Jos itseä ahdistaa kuunnella lattian/katon läpi sitä "vit*usaa*anahuo*ahullutur*akiinni!!" niin miltä se tuntuu niistä lapsista.

Toivon että jokainen vanhempi laittaisi lapsensa parisuhteen ja sen mahdollisten hyötyjen edelle, vaikka se joskus voikin olla eri syistä raskas vaihtoehto.

Vierailija
9/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies aivan tosissaan halunnut erota, vai onko se ollut lähinnä sellaista uhoamista, jota ei oikeasti tarkoita?

Se on riidan lopettamiskeino hänellä. Viimeksi olin oikesti eroamassa ja hän sanoi eikö voitais yrittää. Ei kulu kuin seuraavaan päivään ja miehen mielestä kaikki on hyvin. Turha edes miehelle selittää, mitä tuo erouhkailu on saanut aikaiseksi. Kun se olisi miehen mielestä jankkaamista.. vaikka omasta näkökulmastaan hänen olisi kyllä hyvä tietää, jos haluais olla yhdessä.

Mutta yks esimerkki "kritosoinnista" tms. Poika luetteli haaveitaan, joista yksi oli laminaatit omaan huoneeseen, niin kohta kuuluu "miks laminaatti" sellaiseen sävyyn sanottuna, että se haave on jotenkin vääränlainen.. ja sitten "makunsa kullakin / makuasioista ei voi kiistellä". Siis jatkuvaa pojan sanomisten vääntelyä noin.. Sano muuten minulle aiemmin että en anna sillä olla omia mielipiteitä, mutta entä tuo?

Tuo oli vaan esimerkki normaalista vuorovaikutuksesta, odotahan kun suuttuu tulee kaikennäköistä. Yläkouluikäinen on poika. Ap

Vierailija
10/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan meidän yläkerran porukalta. Isä työttömänä ja "hoitaa" kahta lasta kotona (=pelaa pleikalla päivät pitkät, mistäkö tiedän no siitä huudosta joka kuuluu mm. liesikuvun kautta ), joka päivä aamusta iltaan kuuluu karjumista lapsille ja ihan uskomatonta nimittelyä mm. ky*pänaamaksi.

Olen siis töiden takia vaihtelevasti kotona, mutta aina kun olen kotona niin kuuluu huutoa. Olen miettinyt jo pitkään missä vaiheessa olisi syytä tehdä lastensuojeluilmoitus. Jos itseä ahdistaa kuunnella lattian/katon läpi sitä "vit*usaa*anahuo*ahullutur*akiinni!!" niin miltä se tuntuu niistä lapsista.

Toivon että jokainen vanhempi laittaisi lapsensa parisuhteen ja sen mahdollisten hyötyjen edelle, vaikka se joskus voikin olla eri syistä raskas vaihtoehto.

Ei ole sentään noin paskasti asiat. Siksi varmaan vaikea lähteä, mutta kun tuntuu että koko vuorovaikutus -järjestelmä on perheessämme pilalla. Sitten ukko on itse hirveän herkkänahkainen. Tänäaamuna sanoin "laita kelmu kinkkulautasen päälle", kun meinasi niine hyvinen laittaa lautasen jääkaappiin (kelmu oli lautasen reunalla eli hölmökin tajuaa, että se on tarkoitettu siihen pääälle vedettäväksi), mies väitti että olen ollut koko aamun pahalla päällä, vaikka yhden kerran en niin kovin ystävällisesti puhunut, en kyllä liion valittanut. ap

Vierailija
11/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, joka tuo kirjoitit. Tee se lasu heti huomenna, kun virastot ovat taas auki.

Voi soittaa tarpeen tulle myös hätäpäivystykseen. Ajattele noita viattomia lapsia ja TOIMI!