Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen ulkomailla / Finn Living Abroad

26.12.2017 |

Olen nelikymppinen Suomen kansalainen, asun pysyvästi ulkomailla ja käyn Suomessa yleensä kerran vuodessa. Olen liikunnallinen, älykäs, 180cm ja minulla on kolme yhteisymmärryksellisesti ja luonnollisesti siitettyä lasta muualla maailmassa.

Mikäli haluat "puhtaan lahjoittajan", joka ei tule olemaan tekemisissä elämissänne, niin ilmoittele. Olen par´aikaa Suomessa, mutta taas tammikuun puolessavälissä suuntaamassa pois.

Luoksesi tuleminen on sovittavissa ja sinun kustannettavissa. Lähestythän ensin emailitse, tai tekstiviestitse - mahdolliset puhelut myöhemmin.

Terveisin/With regards, "uuxuu77@outlook.com" (040 2525 734)

I'm a fortyish Finnish citizen, living permanently abroad and visiting Finland typically once per annum. I'm sportive, intelligent, 180cm in height, and I have three healthy children abroad who were conceived naturally and in mutual agreement.

If you'd like a donor who will not feature in your lives in any way whatsoever, let me know. I'm in Finland presently, but heading out again in mid-January.

Meeting and logistics are yours to arrange. Please, initiate contact by email or text; phone calls may follow later.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla