Kaverini antoi minulle joululahjaksi lehtitilauksen tilaajalahjan
Meikkisetin: kynsilakka, huulikiilto ja meikkivoide. Mitä mieltä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Meikkisetin: kynsilakka, huulikiilto ja meikkivoide. Mitä mieltä?
Jos olisi käyttöä niin kyllä kelpaisi. Lahjan antajalla voi olla meilkitilanne kunnossa ja sen vuoksi hän ei hamstraa enempää tuotteita koska niissäkin ovat omat parasta ennen-aikarajat.
Ei lahjaa antaessa voi olettaa, että saa samanarvoisen lahjan takaisin. Ensi vuonna säädät ”hieman” oman lahjasi arvoa vastaamaan ystäväsi panostusta.
Varmaanhan nuo monille kelpaisi, mutta ei minusta sellaista voi antaa lahjaksi, jonka on itse saanut. Toki eteenpäin voi antaa sellaista tavaraa, jota itse ei tarvitse, mutta että oikein synttäri- tai joululahjaksi - ei ei ei.
No mä en tykkäis. Ostan meikkini itse, kun tiedän mitkä merkit ja sävyt mulle sopii. Mutta en mä myöskään lahjoista nillitä, kiitän ja teen sillä sitten mitä teen. Annan eteenpäin jollekin jos joku tarvii, tai laitan roskiin, enkä kuuluta asiaa sen enempää. Jos siitä joku loukkaantuu ettei lahja kelpaa, niin... No se kertoo antajastaan enemmän kuin saajasta.
Meikit on ongelmalahja muutenkin. Kuka osaa ostaa toiselle sopivia sävyjä? (Kun itsellekin on vaikeaa).
No ei ne tilaajalahjameikit kellekään passaa. Ois antanu sulle sen lehtitilauksen ja siinä ois sitten tullut ne meikitkin.
Öö, tiedän, että oli tilaajalahja. Ap