Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini antoi minulle joululahjaksi lehtitilauksen tilaajalahjan

Vierailija
26.12.2017 |

Meikkisetin: kynsilakka, huulikiilto ja meikkivoide. Mitä mieltä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, tiedän, että oli tilaajalahja. Ap

Vierailija
22/28 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkisetin: kynsilakka, huulikiilto ja meikkivoide. Mitä mieltä?

Jos olisi käyttöä niin kyllä kelpaisi. Lahjan antajalla voi olla meilkitilanne kunnossa ja sen vuoksi hän ei hamstraa enempää tuotteita koska niissäkin ovat omat parasta ennen-aikarajat.

Vierailija
24/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjaa antaessa voi olettaa, että saa samanarvoisen lahjan takaisin. Ensi vuonna säädät ”hieman” oman lahjasi arvoa vastaamaan ystäväsi panostusta.

Vierailija
25/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaanhan nuo monille kelpaisi, mutta ei minusta sellaista voi antaa lahjaksi, jonka on itse saanut. Toki eteenpäin voi antaa sellaista tavaraa, jota itse ei tarvitse, mutta että oikein synttäri- tai joululahjaksi - ei ei ei.

Vierailija
26/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en tykkäis. Ostan meikkini itse, kun tiedän mitkä merkit ja sävyt mulle sopii. Mutta en mä myöskään lahjoista nillitä, kiitän ja teen sillä sitten mitä teen. Annan eteenpäin jollekin jos joku tarvii, tai laitan roskiin, enkä kuuluta asiaa sen enempää. Jos siitä joku loukkaantuu ettei lahja kelpaa, niin... No se kertoo antajastaan enemmän kuin saajasta.

Vierailija
27/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit on ongelmalahja muutenkin. Kuka osaa ostaa toiselle sopivia sävyjä? (Kun itsellekin on vaikeaa).

Vierailija
28/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne tilaajalahjameikit kellekään passaa. Ois antanu sulle sen lehtitilauksen ja siinä ois sitten tullut ne meikitkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä