Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palmuöljy pilasi jouluiloni

Vierailija
26.12.2017 |

Olen lukenut palmuöljyn käytön negatiivisista vaikutuksista ja pidän häpeällisenä sitä, että suomalaiset makeistehtaat käyttävät palmuöljyä ja sheavoita suklaaseen. Sain lahjaksi kotimaista suklaata, joissa oli noita edellä mainittuja aineita. En ole kertonut ihmisille palmuöljyboikotistani.

Onneksi sain myös lahjaksi Lidlin konvehteja ja marsipaaneja, joissa oli aitoa kaakaovoita. Ilahduin myös Kuluttaja-lehden huilirasvatestin voittajasta eli Lidlin Cien-huulirasvasta joululahjana. Se ja Alte Excellenz-rasia olivat eniten minun mieleeni ollut joululahja eikä lahjan antaja käyttänyt rahojaan turhuuksiin.

Muuten sain historiaa käsittelevän kirjan koska olen kiinnostunut historiasta, Isossa-Britanniassa tehdyn nahkalaukun ja meikkipussin joululahjaksi ja olen todella tyytyväinen saamiisi lahjoihin koska niistä on minulle iloa pitkään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita, että minut hyvin tunteva ystäväni antoi minulle itse tekemänsä punajuurisuklaakakun ja hän tietää asenteestani palmuöljyä kohtaan ja hän oli käyttänyt aitoa kaakaovoita sisältänyttä leivontasuklaata kakkuun. Kakku on jumalaisen hyvää! Sitä on jäljellä yksi siivu huomiselle glögille.

Vierailija
2/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK? Ja tämän pitäisi kiinnostaa meitä koska...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin pienet huolenaiheet..

Vierailija
4/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sullakin pienet huolenaiheet..

Sademetsät ovat maapallon keuhkot. En pidä mitenkään positiivisena sitä, että niitä hakataan jotta saadaan halvempaa suklaata ja muita ruokia ihmisille. Myös orankien elämä käy tukalaksi ilman metsiä ja ne kuolevat sukupuuttoon öljypalmujen viljelyn vuoksi. Maaseudun tulevaisuus kertoi palmuöljyn aiheuttavan syöpää.

Vierailija
5/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lidl-mies on näköjään tullut lidliä mainostamaan. palmuöljyttömiä suklaita on myös muissa kaupoissa.

Vierailija
6/6 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lidl-mies on näköjään tullut lidliä mainostamaan. palmuöljyttömiä suklaita on myös muissa kaupoissa.

Minä olin tyytyväinen saamaani Mon cheri- rasiaani. Myydäänkö sitä Lidlissä halvemmalla kuin muualla? En tunne Lidlin valikoimaa kun en asu Lidlin lähellä.