Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viininaama paljastaa, että joit juuri viiniä :D

Vierailija
26.12.2017 |

Tyypilliset merkit: Näkyvät uurteet tai punoitus silmien välissä, roikkuvat silmäluomet, laajentuneet ihohuokoset, kosteusköyhä iho, rypyt poskilla, punertavat posket ja nenä ja nenänpielien syvät uurteet.

Itse en juo viiniä lainkaan ja ikäännyn silti. Silmäluomet tuleva roikkumaan, teki mitä tahansa jne. Inhottavia tällaiset jutut joissa syyllistetään ja sheimataan ihmisiä teoista joita he eivät ole tehneet.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Kun ottaa tarpeeksi viiniä, niin näyttää ainakin omasta mielestään hyvälle! Skål!

Vierailija
2/5 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh mulla on laajentuneet ihohuokoset, juonteita poskissa, veltto huono iho. Ja oon 24,en ryyppää tai mässäile. Yritän kaikkeni pitää ihosta huolta mutta näitä ei vaan saa pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi jutut on huvittavia :) Minusta voisi ajatella sen perusteella, että viiniä tosiaan kuluu, samoin sokeria. Kauheat paljastavat merkit tosin johtuvat kroonisesta ihosairaudesta sekä muutenkin herkistyneestä, ennen diagnoosia väärin hoidetusta ihosta. Kulmakarvat ovat lähteneet kilpparin vajaatoiminnan takia. Suomessa nyt muutenkin jokaisella vähän nenä punoittaa ja posket karhentuvat tämän kauhean ilmaston ja keskuslämmityksen takia.

Vierailija
4/5 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jooh mulla on laajentuneet ihohuokoset, juonteita poskissa, veltto huono iho. Ja oon 24,en ryyppää tai mässäile. Yritän kaikkeni pitää ihosta huolta mutta näitä ei vaan saa pois

Kokeile kuka malli se olikaan ohjetta, jätä pesuaineet pois ja pese naamasi vain kerran päivässä vedellä. Lisäksi suomalainen ohje: syö muikkuja :)

Vierailija
5/5 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, sain kulmakarvat ja ripset takaisin raudalla. Tyroksiini kuluttaa rautaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan